8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    jamba

Geheugen tekort in Mac OS X.2.3

Ik heb nu steeds vaker problemen met programma’s die niet lekker lopen of helemaal niet hun werk doen.Hot sync deed het pas na dat ik een aantal programma’s afsloot.Acrobat kon zelfs een pdf file niet saven en ik kreeg een macos error.Na het afsluiten van een aantal programma’slukte het wel.

Ik gebruik een imac 400 DV 768 MB ram en heb zo’n 2 gig schijfruimte over.
    Regelmatig onderhoud voor prev files (crontabs) ook bevoegdheden worden regelmatig gecorrigeerd .
    Ik had ergens gelezen over fragmenteren van Ram maar dacht dat Mac OS X slimmer was.
    Is er een oplossing voor dit probleem of beter een manier om dit te voor komen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    :? :o

Aljo

Bijdrager
    michelvdb

Bijdrager
    justi

Inderdaad een erg handige page! thanx…

Bijdrager
    boesboes

gevonden bij de concurentie http://www.applebits.com:)

hehe

Bijdrager
    jamba

Ik heb ipulse opgehaald maar zie op dit moment niet zoveel problemen.
    De site met info had veel waardevols maar net niet dat gene wat ik zocht.

Aljo

Bijdrager
    justi

Dan zul je toch iets gespecificeerder moeten zijn met de probleemomschrijving. De errors misschien melden? :roll:

Bijdrager
    jamba

Leuk maar je hebt wel gelijk.Ik wens alleen niet dat het probleem terug keert.
    ik weet alleen dat het macos error was.

Sorry justi,

Misschien komt het nog een keer terug.(ik hoop van niet)

Aljo

Bijdrager
    justi

Nee, ik hoop voor je dat de error zeker niet terug komt!
    Het is gewoon heel vervelend als je mac niet helemaal stabiel is zoals jij het wil hebben… zeker niet omdat je een Apple gebruikt met het beste besturingssysteem dat er is! :wink:
    Maar goed… om problemen te voorkomen is het goed opletten wanneer je iets nieuws installeerd (ook updates!) en wat deze dan doen met je systeem en in combinatie met andere applicaties die al op je mac staan. Dan kun je namelijk veel makkelijker problemen achterhalen en hoef je niet de bekende speld in de MACberg te zoeken…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.