13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Geheugen MacBook Pro

Bijdrager
    Piels

Ja.

Bijdrager
    Bianco

Het staat zelfs onderaan de link die je stuurt, …………systemen die dit geheugen gebruiken……….daar staat ook inderdaad de Macbook Pro bij…

Bijdrager
    ChrisMax

Het kan nooit kwaad om het toch nog een keer te vragen voor de zekerheid.:wink:
    Bedankt!
    Ik heb eigenlijk nog nooit van de site gehoord maar heeft iemand er goede ervaringen mee?

Bijdrager
    iDecide

Het is een set geheugen reepjes die bedoeld zijn voor de MacBook Pro, dus dat zou goed moeten werken. Deze ben ik zelf ook van plan om aan te schaffen. Verkrijgbaar rond €70,-, bij diverse webshops. Belangrijk is dat je geheugenreepjes van zelfde merk en capaciteit zijn, deze set met 2x 2GB voldoet daar in ieder geval aan.

Bijdrager
    Sunneh

Je kunt ook andere merken kopen bij een winkel zelf, dit bespaart je snel 10,- + verzendkosten.

ps: ik heb twee verschillende merken geheugen erin hangen en dit is niet merkbaar een probleem.

Inactief
    Anoniem

Heb daar zelf onlangs 4GB voor mijn MacBook aangeschaft. Goede prijs en snelle levering.

Bijdrager
    ChrisMax

Als je via IDeal betaald is het maar 5,75 verzendkosten:)

Bijdrager
    sven-

Ik bestel ook altijd mijn geheugen bij interngeheugen.com en ik ben er zeer tevreden over. De Kingston KTA 4GB kit heb ik nu al 2x besteld (voor zowel iMac als MacBook) en deze bevalt zeer goed. Het is verder inderdaad niet zo heel duur.

Wel wil ik je erop wijzen dat we een sticky voor geheugen vragen hebben:)

Hier kun je Kingston KTA vinden voor alle soorten MacBooks.

Bijdrager
    AdriaanB

Hier betaal je een tientje minder, en past ook in een MBP

( maar wel €10 verzendkosten)

Bijdrager
    ChrisMax

Ja klopt die heb ik ook gezien alleen dat is de KVR serie.
    En in dit topic staat het volgende:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=86467&postdays=0&postorder=asc&start=0

”Problemen in Macs:
    • Kingston KVR serie
    • GEiL DC serie ( SDRAM )”

Bijdrager
    sven-
    ”pietsnot”

Hier betaal je een tientje minder, en past ook in een MBP

( maar wel €10 verzendkosten)

Precies zoals ChrisMax zegt. Het geheugen dat jij laat zien is de “gewone” (goedkope) KVR van Kingston die je beter niet kunt gebruiken in Macs. Dus ook best logisch dat het goedkoper is, want het is ook kwalitatief gezien minder.

Bijdrager
    iDecide

Of hier bestellen hier voor €60,-, ik betaal geen verzendkosten. Ik koop dan wel bij een webshop, maar ga er vervolgens heen om m’n bestelling op te halen. :lol:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.