7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mikeynl

Geheugen iMac onder Snow Leopard

Hoi!

Misschien loop ik op zaken vooruit…..

Snow Leopard kan (veel) meer geheugen aanspreken dan Leopard, dat is een feit.

Kan mijn iMac (begin 2008) dan ook ineens 2 x 4 GB modules accepteren?

Groet,
    Michel

Bijdrager
    raptorNL

Officieel niet, die beperking (van 4 GB dacht ik) zit in het moederbord, niet in OS X.

Dat wil overigens niet zeggen dat het niet werkt, enkel dat Apple het niet heeft getest, en dus niet kan garanderen dat het werkt. Als je het probeert is de kans groot dat het wel gewoon kan.

Bijdrager
    mikeynl

Cool…. kan haast niet wachten;-) Enige risico is dat ik met 2 DDR2 reepjes van 4 gieg blijf zitten….

Bijdrager
    Sanjeev

je kunt het toch gewoon kopen in een winkel? En dan binnen een paar dagen terug gaan om het terug te brengen.

Bijdrager
    Godfather

Je kunt niet zo maar alles ‘lenen’ wat je in een winkel haalt. Als je het zo wilt spelen zul je het online moeten bestellen. Maar echt netjes vind ik het niet. Jij krijgt dus ook alle oude meuk van anderen als iedereen dit zou doen.

Bijdrager
    mikeynl

Sja – vandaar ook dat ik dit bericht op het forum plaats zodat misschien iemand zich meldt die het al wel had geprobeerd en ik niet hoef te ‘ lenen’

;-)

Michel

Bijdrager
    Xserve

Je kan die informatie makkelijk vinden op het internet. Als daar blijkt dat het niet kan, kan het ook echt niet. Welk model iMac heb je?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.