10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    mrdavidoff

Geheugen 27"Imac Mid 2010

Hoi,
    Iedereen die het draadje http://www.onemorething.nl/community/topic/afscheid-nemen-van-mac-of-niet-twijfel/
    gelezen heeft een update.
    De Imac is inmiddels gerepareerd,en alles werkt weer naar behoren zoals ik verwacht heb.
    Zelfs de donkere vlekken op mijn scherm zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, maar hij moest wel de aansluitpunten links
    onder in mijn Imac opnieuw solderen.
    Maar mijn vraag nu is hoeveel geheugen kan mijn imac aan, apple zegt 16 gig maar MacTracker zegt dat er 32 in kan.
    Zijn er mensen die 32 Gig geheugen in de imac gedaan hebben en dat dat ook erkend wordt???

Wat mijn ontwikkelingen zijn omtrent de Hackintosh gaat alles goed.
    Ben mij nu aan het verdiepen hoe Apple omgaat in de toekomst met de AMD processors van 8 core,want Intell moet iets gaan doen
    en ik denk apple ook.
    Dus voor mij nog even afwachten dat ik een juiste beslissing kan maken ivm mijn Hackintosch build.
    Groet David.

Bijdrager
    fixar

de iMacs van model 27″ mid 2010 met de i5 en de i7 processoren kunnen inderdaad worden uitgebreid tot 32GB, de i3 versie kan maximaal 16GB bevatten.

Als er nu 4 x 4 GB in de machine zit zou ik je willen aanraden om eerst een 2 modules van 4GB te vervangen (links en rechts) door 2 modules van 8GB…. Op die manier kun je al beschikken over 24GB aan geheugen voor een prijs die de helft is van een upgrade naar 32GB

Bijdrager
    mrdavidoff

hier is alsnog de h ….:)

het . is dat als het niet werkt kan ik ze dan gewoon terug brengen en mijn geld terugkrijgen?

Bijdrager
    KarelWillem

Geheugen (als je het daarover hebt) altijd online kopen.

Dan heb je zonder gezeur de mogelijkheid om het binnen 14 dagen (en soms zelfs 30) terug te sturen.

Bijdrager
    Fermon

Hoi

Ik heb ook een 27″ I5 van mid 2010 en volgens apple[url= https://support.apple.com/en-us/HT201191%5D https://support.apple.com/en-us/HT201191%5B/url%5D kan ik er maar max 16 GB in stoppen
    Maximum memory 16 GB
    For the iMac (Late 2009) models, you can use 2 GB or 4 GB RAM SO-DIMMs of 1066 MHz DDR3 SDRAM in each slot. For the iMac (Mid 2010) and iMac (Mid 2011) models, use 2 GB or 4 GB RAM SO-DIMMs of 1333 MHz DDR3 SDRAM in each slot.

of kan ik er toch 4x 8GB in stoppen?

Thanks
    Ferdinand

Moderator
    Night

Ja, dat kan:

Bijdrager
    mrdavidoff

Het gaat niet Of het kan, het gaat erom of de Imac het Herkend.Ik refereerde al naar MacTracker.

Dus zijn er mensen die er 32Gig erin gestopt hebben, in een 27″Imac Mid 2010, en dat Aktiviteitenweergaven
    laat zien Dat er 32 Gig inzit.

Bijdrager
    mrdavidoff

Niemand??????? Jammer……..

Bijdrager
    mrdavidoff

Zowel MacTracker als Everymac zegt dat het kan. Graag had ik mensen hier gezien die het gedaan hebben.

Maar goed, bij 4launch kan ik ze kopen en als ze niet herkend worden via het herroepingsrecht en RMA mijn geld terug krijgen.
    Ik mag ze dus wel uit de verpakking halen en uitproberen.Ik woon in Eindhoven en kan ze dan gewoon bij de balie retourneren.

Dat ga ik dan maar doen.
    Groet Davidoff

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.