8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    MDF

Geheime bergplaats voor telefoon in een G4 ???

Sinds enkele maanden hoor ik een raar geluid. Eerst dacht ik dat er bij de buren ergens een telefoon of een bel rinkelde (een eenmalige zwakke beltoon in de verte zoals de telefoon in een amerikaanse film).

Nu blijkt dat geluid niet van de buren maar toch wel uit mijn G4 te komen zeker…

(Heb mijn Mac al open gehad en er zit niemand in verstopt met een telefoon – ook geen candid camera in de omgeving… ):wink:

Het “telefoon” geluid zelf is maar vrij zwak waarneembaar en ik hoor het enkel als het stil is in huis, zo ongeveer om het kwartier. Is totaal niet storend en als je er niet echt op let hoor je het niet. Ik vraag mij af of andere G4 gebruikers dit fenomeen ook hebben.

Oortjes spitsen en luisteren !!!

Bedankt voor je reactie !

Bijdrager
    dre

Niet ergens een mobiele telefoon in de buurt. Willen soms ook wel
    storen als ze ieder kwartier of zoiets zoeken naar het netwerk

Bijdrager
    MDF

Hoi Dre

Jawel en zelfs eentje met bluetooth. Heb “nu” bluetooth USB adapter uit toetsenbord gehaald om eens te kijken wat er nu gebeurt.

Zou me wel sterk lijken want mobiele telefoon ligt in een andere kamer.

Bijdrager
    mikanik

JA! Heb ik dus ook. Lijkt het modem dat even piept…. Het modem zoekt echter geen verbinding. RAAR. :roll:

Bijdrager
    tony montana

Ik heb ook een paar keer ’n brommend geluidje uit m’n Mac gehad/gehoord!
    ’t leek wel alsof er iets stoorde..:?
    Dit deed ie een paar dagen.. (G4 466Mhz PowerMac)

Tis nu al meer dan 2 maanden geleden, heb verder tot nu toe nooit meer iets gehoord..
    :|

Bijdrager
    drscsi

Is het niet je harddisk?

Bijdrager
    MDF

Heeft niets met mobiele telefoon te maken. heb deze uitgeschakeld en doet het nog…

Peter O, dat beloofd drieeneenhalf jaar. Mijn G4 (DP 2×1 Ghz) is pas 6 maanden oud. :mrgreen:

Bijdrager
    MDF

Ik kan de G4 ook vragen dat hij Catweasel eens “belt”

:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.