10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    RollingS

Gehackt met Skrill

Hallo,

paar dagen geleden wouw ik inloggen op mijn account bij Skrill kreeg een wit scherm dus kon helemaal niets de dag laten dee de site wel kon alleen niet inloggen met mijn account de mail was verandert, kreeg daar ook mailtjes van heb skrill ook terug gemaild dat niet klopte. nu is het weekend ben zo bang die persoon bij mijn normalen bankrekening kan komen.

hebben een van jullie al ooit zo iets mee gemaakt?

Bijdrager
    koen

Nee

Bijdrager
    GoeieDag

En dan ben je je zuurverdiende drugsgeld kwijt? Klote zeg…

Bijdrager
    RollingS

haha nee was meer gok geld en anderen dingen

Bijdrager
    McQueen

De score op hun Trustpilot geeft al ook niet veel vertrouwen. Waarschijnlijk zijn de Skrill-eigenaren lekker op vakantie van al jullie geld .

Bijdrager
    hen3

Het is en blijft vervelend wanneer er na een hack geld of informatie verdwijnt. Ik zou in ieder geval eens kijken of andere wachtwoorden wellicht preventief een wijziging nodig hebben.

Bijdrager
    McPim

Ik ken Skrill niet, maar de eerste vraag is hoe werkt dat? Is je bankrekening gekoppeld aan Skrill (dus zij schrijven af, zoals PayPal bijvoorbeeld) of moet je zelf geld overmaken naar je Skrill account? In het tweede geval is er niks aan de hand.

Bijdrager
    RollingS

het is een rekening gelukkig niet als Paypal je moet daar zelf geld op zetten met je bankpas.

Bijdrager
    McPim

Paniek om niks dus. Nieuw wachtwoord instellen (voor de zekerheid) en klaar.

Bijdrager
    RollingS

Mijn account is gesloten door dat bedrijf, om er gekken dingen zijn gebeurd die bellen mijn de maandag op hopelijk is dat op tijd gebeurd er nog wat geld op staat. Die persoon heeft denk ik wel mijn ID gezien staat goed op de site, daar kunnen ze toch ook veel mee doen?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.