7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Gast
    Anoniem

Gegevens kwijt

wel mijn vader heeft net mobile me geinstalleerd op zijn Iphone en zijn windows en nu staan al zijn windows gegevens op mobile me maar zijn Iphone is leeg????

Al zijn nummers en adressen zijn dus weg? Hoe kan ik deze terug halen?

Bijdrager
    KarelWillem

Even syncen lijkt me?

Gast
    Anoniem

De telefoonnummers en adressen staan niet op zijn windows machine deze werden hier niet opgeslagen en nu gaat alles via mobile me. en in mobile me staan de windows gevens maar dus niet de Iphone gegevens deze die nieuw zijn.

Maar deze nieuwe vanop de iphone zijn dus wel weg, nu is de vraag dan ook of het mogelijk is om een agenda en adressenboek terug te halen via een reservekopie van een vroegere datum

Moderator
    Night

Michaël,

Zou je eens punten, komma’s en hoofdletters kunnen gebruiken in je verhaal, en eens kunnen nalezen of datgene wat je bedoeld te zeggen, wel daadwerkelijk zo op je beeldscherm staat? Ik heb je bericht en reactie 3x gelezen en snap er nóg niets van…

Bijgevolg kan het hierdoor gebeuren dat je niet echt de antwoorden krijgt die je zoekt!

Geblokkeerd
    Anoniem

Waar heeft MobileMe.com uberhaupt zijn contactgegevens vandaan gekregen als ze EN niet op de iPhone stonden EN niet op Windows? Heeft ie ze met de hand ingeklopt?

Als de gegevens op MM.com staan hoor je ze gewoon naar je Windows bak en naar de iPhone te kunnen sturen. Dan heb je ze toch gewoon weer?

Gast
    Anoniem

er stonden wel email adressen op windows, en die staan nu op mobile me
    de volledige gegevens van de iphone zijn weg

Bijdrager
    Oppie

Als je op je eigen site wel netjes kunt formuleren, waarom hier dan niet?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.