4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iMakkie

Gegeugenprobleem

Hoi,

Sinds een week of twee heb ik in mijn iMac 512 mb extra geheugen geprikt. Tevens heb ik er een airport kaart en een externe LaCie harde schijf aangehangen.

Nu is mijn iMacje, wat voorheen altijd zonder problemen werkte rete traag geworden. Bij het importeren van een cd in iTunes hangt hij zichzelf op. Bij het kijken van tv met Eye TV zie ik alleen maar stotterende beelden. Kortom…..helemaal klote. Voor het eerst sinds ik mijn mac heb, heb ik problemen die ik zelf niet op kan lossen.

Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen of er conflicten zijn of iets dergelijks.

Help wanted please.

Thanx

Makkie

Bijdrager
    Mendoza

ziet de iMac het geheugen wel? onder ‘over deze mac”?

Bijdrager
    Esquare
    ”Makkie

Sinds een week of twee heb ik in mijn iMac 512 mb extra geheugen geprikt. Tevens heb ik er een airport kaart en een externe LaCie harde schijf aangehangen.

Nu is mijn iMacje, wat voorheen altijd zonder problemen werkte rete traag geworden. (…)
    Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen of er conflicten zijn of iets dergelijks.

Ik zou zeggen: één voor één LaCie, airportkaart en geheugen afkoppelen en kijken bij welke stap die Mac weer normaal werkt.

Bijdrager
    BenDover

Even je uitbreidingen 1 voor 1 plaatsen en kijken of één van deze de oorzaak is.

Wat wel zeker is, dat als je een externe FW harde schijf aansluit de opstarttijd van een mac aanzienlijk verlengt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.