8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    klaasb

Gefeliciteerd (iets te laat)

Gisteren, de 24ste, was de derde verjaardag van ons favoriete OS.

http://apple.slashdot.org/article.pl?sid=04/03/24/188241

Bijdrager
    Tomaat

Jeehj..Feli OSX;):P

Bijdrager
    Stof

Da’s inderdaad een goeie! Helemaal vergeten, maar inderdaad een mooie dag.

Ik vraag me trouwens wel eens af hoe ik 10.0 serieus heb kunnen nemen, als ik nu naar Panther kijk…:?

Bijdrager
    awesomemac

ja, als je de Public Beta niet mee telt is Mac OSX 3 jaar. Tja, vergeleken met wat je nu allemaal met 10.3 kan en wat je niet kon met 10.0. En de snelheid, of beter gezegd het gebrek daaraan in 10.0.

Bijdrager
    Tomaat

tja…10.0 was toen het nieuwste van het nieuwste..dus dat wilde iedereen hebben:P

Op die manier kan je eigenlijk wel tegen alles aankijken..ik bedoel, wie gaat er nu nog met een dikke vetkuif, zoals ze deze 30 jaar geleden hadden, over staart lopen zonder door iedereen nagekeken te worden:P

Bijdrager
    klaasb

Nou nee, in de tijd van 10.0 vond ik het beter om een linux bak te draaien:-)

Bijdrager
    Tomaat
    ”klaasb”

Nou nee, in de tijd van 10.0 vond ik het beter om een linux bak te draaien:-)

Dat deed ik sowieso al;) Nog steeds trouwens!:P

Bijdrager
    thomdebom

werk al vanaf de beta met Mac OS X en vond was toch alleen maar aan het kloten op mijn Mac, dus ik was er niet ‘afhankelijk’ van. Vond het wel cool al die nieuwe dingen… En het was wel een stuk mooier dan Mac OS 9. En ik had nogal wat probleempjes gehad met OS 9, met name dat ie snel vastliep.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.