10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    PoBoG4

Gefacelift …

Een aantal van jullie herinneren misschien nog wel dat ik jullie mening heb gevraagd over een site … ik kreeg toen onwijs toffe reactie … ook één waarin stond … don’t fix what aint broken:)
    Maar ja toch eigenwijs natuurlijk … dus heb de site gefacelift …
    Laat maar weten wat je ervan vindt…
    Even vooraf … het menu is niet transparant … dat weet ik … is gewoon dezelfde achtergrondkleur …
    www.cbsdww.nl

Bijdrager
    kMIkaZu

Mooie site, er ontbreekt echter één ding: Een “made with a mac”-knop!!!:)

Bijdrager
    PoBoG4
    ”mika_janssens”

Mooie site, er ontbreekt echter één ding: Een “made with a mac”-knop!!!:)

Nee hoor … ontbreekt niet … kijk maar bij Disclaimer …

Bijdrager
    kMIkaZu

Bwoh, die knop moet altijd zichtbaar zijn;)

Bijdrager
    PoBoG4
    ”mika_janssens”

Bwoh, die knop moet altijd zichtbaar zijn;)

Tuurlijk niet … ze denken dan goh … wat een mooie site … es kijken … waar zou dat mee gemaakt zijn … ff zoeken …
    en dan stuiten ze op het logo;)
    Blijft dan veel beter hangen … LOL

Bijdrager
    macpro

Ziet er goed uit.
    Alleen zou ik willen voorstellen om de achtergrond van het menu toch een iets andere tint te geven. Dan valt het niet zo vreemd over de bestaande tekst op de pagina.

Bijdrager
    cabbie

indeed, een licht blauwe achtergrond voor de menu’s (zelfde als “nieuws” zeg maar). While we’re at it: als je op het logo linksboven drukt, is het handig om naar “home” te gaan, ipv via het menu

Bijdrager
    PoBoG4
    ”macpro”

Ziet er goed uit.
    Alleen zou ik willen voorstellen om de achtergrond van het menu toch een iets andere tint te geven. Dan valt het niet zo vreemd over de bestaande tekst op de pagina.

Ja heb daar inderdaad over nagedacht, maar wilde eigenlijk een doorzichtig menu:) ach … misschien dat ik het inderdaad nog een andere kleur ga geven … heb dit ook al van anderen gehoord.
    Bedankt! (sorry voor de late reactie … was op V A K A N T I E)

Bijdrager
    PoBoG4
    ”cabbie”

indeed, een licht blauwe achtergrond voor de menu’s (zelfde als “nieuws” zeg maar). While we’re at it: als je op het logo linksboven drukt, is het handig om naar “home” te gaan, ipv via het menu

Vind ik een goeie … logo will be home:)
    Enne ik ga es met kleuren vogelen voor het menu … bedankt voor jullie feedback!

Bijdrager
    bieg

ik zat net ff te kijken maar het 2e menu dat uitklapt valt over je txt op je main txt. en dat staat niet zo mooi. verder rustig en overzichtelijk!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.