-
Q:
Geen/amper internet op iMac
Hallo iedereen,
Ik heb sinds een paar weken een heel irritant internet probleem. Namelijk, ik heb geen tot amper internet op mijn iMac. Als ik mijn iMac opstart heb ik ongeveer 2 streepjes, maar is het internet heel traag, en dan ongeveer een halve minuut later heb ik helemaal geen internet meer. Op mijn MacBook, welke ook op mijn kamer staat, en PlayStation 3 en Windows laptop heb ik wel internet, dus het probleem ligt aan mijn iMac. Ik heb al geprobeerd om het internet op allerlei kanalen te zetten, maar tevergeefs. Airport in en uitschakelen helpt ook niet.
Wat moet ik doen :sealed:
Edit: het is een Netgear router.
InactiefAnoniem28 oktober 2008 om 20:15Staat er iets in de omgeving van de iMac die storing kan veroorzaken… Denk aan een telefoon?
@ LEXY:
De router staat twee verdiepingen beneden. Maar dat moet het probleem niet zijn want hij deed het eerst wel altijd. Het is nog maar sinds twee weken.
@ Jeroen Ruiter:
Tsja, mijn iPhone, maar die heb ik al bijna een jaar, dus dat kan het probleem ook niet zijn. Er zijn sinds 2 weken geen vernieuwingen gekomen…
Ik heb het over de Airport Extreme kaart in je iMac.
http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=136292
Ook als is je bureau niet verschoven, toch kan er in de omgeving wat zijn veranderd waardoor de ontvangst op die plek is verslechterd.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.