3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Moderator
    Mac Daddy

Geen zoekresultaten met Acquisition (opgelost)

Hey Appeltaartjes,

Misschien dat dit alleen voor deze avond geldt, maar misschien dat er meer mensen last van hebben. Ik probeer wat muziek te downloaden, alleen het probleem is dat ie helemaal niets vindt. Geen enkel nummer. En ik zoek artiesten die algemeen bekend zijn in de wereld.
    Voor het eten deed ie het nog wel, maar nu niet meer. Ik heb niet aan de instellingen gezeten, dus daar kan het niet aan liggen.

Zijn er meer mensen die dit ervaren of eerder hebben ervaren? Zo ja. Heb je een oplossing? Het is een beetje jammer dat ie niks vindt namelijk.

Ik zou een ander programma kunnen proberen, maar ik heb al Acqlite geprobeerd en die heeft niet een handige database eraan gekoppeld waardoor ie helpt met je zoekopdracht aan te vullen en ik ben dit gemak nu eenmaal gewend.
    Xtorrent is meer bedoel voor torrents en ik zoek losse nummers. Als ik een album wil, loop ik wel naar de platenzaak.

Ik vraag dus niet om te helpen met downloaden, maar enkel naar een oplossing om weer zoekresultaten te krijgen.

Alvast bedankt.

Gegroet, Mac Daddy 8)

Inactief
    Anoniem

Ik gebruik Acquisition al tijden niet meer… veel teveel spam & onzin tussen de zoekresultaten. Download gewoon de torrent waar het nummer op staat, selecteer enkel het nummer dat je wilt downloaden (kan bijvoorbeed met Transmission) & klaar.

Moderator
    Mac Daddy

Dat kan ook, maar doorgaans vind ik zo’n peer to peer makkelijker werken. Hmmm… Ik zal er over nadenken.

Hmmm… Blijkbaar liep ie niet echt lekker of zo. Een herstart was voldoende. Vreemd, maar het is dus alweer opgelost. Hij vindt weer en download ook gelijk een stuk sneller.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.