7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Marv1978

geen wifi verbinding thuis met iPhone 4

Hey iedereen,

heb al zelf proberen te zoeken hier in topics maar kon het zo even niet vinden.

Sinds kort een iPhone 4. Heb het wifi adres wat in mijn iPhone staat, ingevoerd in mijn livebox macfilterlijst.
    Als ik dan connectie wil maken met mijn iphone, geeft ie aan ‘unable to join network’
    Het paswoord is wel goed, want als ik die iets wijzig en het dan probeer geeft ie aan ‘incorrect password’

Iemand nog een idee waaraan het zou kunnen liggen? Heb al de network settings van mn iphone gereset.

bvd

Marvin

Bijdrager
    Marv1978

Ok, door het MAC filter uit te schakelen, lukt het wel. Rest mij nog 1 vraag….kan het uitschakelen van de MAC filter kwaad?

Bijdrager
    Volkie

Niet echt nee, zelfs ik die totaal geen hack kwaliteiten heb kan heel simpel MAC filtering omzeilen. Een MAC filter is net zo’n beveiliging als je pin code van je betaalpas aan de acherkant van je pasje schrijven in de veronderstelling dat mensen alleen naar de voorkant van je pas kijken :sarcastic:

Bijdrager
    Marv1978

Haha , weer wat wijzer…bedankt:-)

Bijdrager
    Retyro

Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor overige beveiliging je hebt. Als je wpa of wpa2 hebt lijkt het me niet ernstig om mac filtering uit te zetten. Wep is tegenwoordig ook niet meer al te moeilijk om te kraken dus dat zou ik afraden.

Bijdrager
    Koetjesreep
    Volkie op 18 september 2010

Niet echt nee, zelfs ik die totaal geen hack kwaliteiten heb kan heel simpel MAC filtering omzeilen. Een MAC filter is net zo\’n beveiliging als je pin code van je betaalpas aan de acherkant van je pasje schrijven in de veronderstelling dat mensen alleen naar de voorkant van je pas kijken :sarcastic:

Welnee, dat is voor bedrijven zo, niet voor particulieren.

Bijdrager
    JJmac

Zitten we lekker op een vakantiepark met een internet verbinding, de iBook geeft geen problemen met in loggen, daartegen de beide iphones 3G en 3Gs lukt het me niet om een verbinding te maken, eigenlijk is het me 1 keer gelukt, het geeft steeds een technische fout aan, wat doe ik fout? thuis herkend de beide iPhones probleemloos ons netwerk.

wie kan ons helpen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.