6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

Geen wifi verbinding met 3Gs

Bij tijd en wijlen wil mijn iPhone geen wifi verbinding maken met een netwerk. Als ik sochtends een podcast wil downloaden voor in de auto kan dat niet omdat het meer dan 20 mb is. Irritant.
    Ik heb al geprobeerd door netwerk te wisselen, airplane modus aan/uit, wifi aan uit, iPhone aan/uit.
    Eerder dit fenomeen ook al gehad. Spontaan weer verdraaien maar nu weer terug.
    Ik heb de meest recente iOS4.
    Heb ook al alle app gesloten

Is dit een bekende bug in iOS4? tips?

Bijdrager
    jebman

In aanvulling: bij de instelling zi Wim wel de gebruikelijke netwerken en er staat ook een vinkje bij het netwerk waar ik mee verbonden wil zijn.
    Reset geeft geen verbetering. Kwam nog dit tegen http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2044754&start=120&tstart=0 en zie dat ik niet de eerste ben met dit probleem.
    Misschien nog eens de netwerk instellingen resetten dat dat wil helpen. Hier geen wifi op werk, vanavond eens uitproberen.
    Blijf benieuwd naar jullie oplossingen.

Bijdrager
    janhh

Ik probeer alleen maar mee te denken hoor, maar misschien heb je een router die traag terugschakeld vanaf het n protocol? Dus doordat je iPhone de hele nacht niet heeft aangestaan je router naar vol n schiet, en pas na een tijdje terugschroeft? Nouja, ik ben geen netwerk deskundige, maar wellicht ligt het probleem eerder bij je router dan bij je iPhone?

Bijdrager
    jebman

Ik denk niet meteen aan een probleem met de router omdat het probleem zich met meerdere bekende netwerken voordoet.

Bijdrager
    janhh

Dan idd niet, achja probeerde ook maar mee te denken op de vroeger ochtend:) Succes ermee iig!

Bijdrager
    jebman

Na een volledige reset van de iphone is het probleem weer verholpen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.