10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Frans

Geen wifi na update 10.6.5

Ik tik dit berichtje op mijn werk want na het updaten van mijn Mac Mini naar 10.6.5 heb ik geen wifi meer. Airport ziet mijn netwerk wel, maar als ik inlog zie ik de Airport-streepjes in het driehoekje rechtsboven op en neer gaan en na een tijdje krijg ik een ‘time-out’ melding. Kortom, internetten is er niet bij.

Iemand een idee ?

Bijdrager
    Sander1972

Eigenlijk geen idee, ik zag gisteren op mijn MBP dat ook even gebeuren tijdens het opnieuw opstarten, maar kreeg geen time-out en gewoon verbinding. Heb wel veel programma’s die opstarten tijdens het inloggen, misschien dat het daarmee te maken had.

Heb je al geprobeerd om nog eens connectie te maken? (waarschijnlijk overbodige vraag).

Bijdrager
    Frans

>Heb je al geprobeerd om nog eens connectie te maken?

Ja ik doe niet anders. Airport aan, airport uit, ook de router gereset.

Bijdrager
    Sanderman1992

Werkt je Wi-Fi wel op andere netwerken? Wat je ook nog even kan doen is je “voorkeursnetwerk” even verwijderen en het opnieuw toevoegen. Soms doet dat ook nog wel eens wonderen!

Bijdrager
    Gfive

Vaak is een probleem op te lossen door de combi update te installeren.

combi update naar 10.6.5

Bijdrager
    henkdejonghoorn

Heb je andere / oude settings / wachtwoord geprobeerd? Soms gaan routers over naar hun default settings na een reset.

Bijdrager
    Frans

Bedankt voor de tips. Ga er vanmiddag mee aan de slag. Ook nog PRAM zappen, misschien helpt dat ook wel.

Bijdrager
    Sander1972

Mogelijk helpt ook een herstel van de bestandsbevoegdheden via het schijfhulp programma.

Bijdrager
    MarcelK

Eindelijk weer Wifi na enkele dagen van problemen. Nu hopen dat hij het dadelijk nog doet als ik hem weer opnieuw opstart. Iemand al een goed werkende oplossing gevonden?

Bijdrager
    Tjeerd28

Hier hetzelfde probleem, echter dit met update 10.6.6. Dit bericht type ik via laptop en WiFi aansluiting dus dat werkt wel. Iemand al een idee?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.