12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    w0uter91

geen wifi hardware na installeren windows via bootcamp

beste mensen,

afgelopen middag heb ik maar eens windows op mijn mac geinstalleerd via bootcamp.
    na de installatie viel het mij op dat ik op windows geen wifi te zien kreeg.
    ik heb toen weer geswitcht naar mac en daar gaf hij aan: geen wifi hardware geinstalleerd..
    na wat googlen zag ik dat meer mensen het probleem hadden na de overstap naar LION.
    ik heb inmiddels 10.7.2, volgens mij de laatste versie.

kent iemand dit probleem of weet iemand hoe je het op kan lossen.

ik ben echt een leek op het gebied van computers en ben sinds een jaar over op mac

graag hulp!

bij voorbaad dank!

Inactief
    Anoniem

10.7.3 is de laatste versie. Pas wel op als je die installeert want die heeft nogal wat probleempjes. Daar is eerder melding van gemaakt op OMT. Zou kunnen dat die update via “Software-update” in het Apple-menu om die reden inmiddels teruggetrokken is door Apple. Ik meen dat ergens gelezen te hebben.

De update is wel beschikbaar als OS X Lion Update 10.7.3 (Client Combo)

Bijdrager
    w0uter91

Ook al zou die update mijn probleem verhelpen, ik kan hem niet updaten aangezien ik geen internet verbinding heb…

Bijdrager
    SunKeeper

Tijdelijk kabeltje inprikken? Via een andere PC/Mac downloaden en dan overzetten?

Grote kans dat het je probleem oplost, aangezien 10.7.3 nieuwere versies van de drivers bevat.

Software update komt er wel keurig mee aan, ook daar krijg je de combo-versie aangereikt.

Bijdrager
    w0uter91

Aanvullende informatie

Wat biedt deze update u?

De OS X Lion v10.7.3-update bevat Safari 5.1.3 en de volgende verbeteringen:
    ?Biedt ondersteuning voor de volgende talen: Catalaans, Kroatisch, Grieks, Hebreeuws, Roemeens, Slowaaks, Thais en Oekraïens
    ?Verhelpt problemen wanneer Smart Cards worden gebruikt om in te loggen bij OS X