5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dannycoolen

Geen wifi Appke TV 2nd Gen

Beste mensen,

Ik wil mijn Apple TV die voorheen altijd via ethernet aangesloten was aansluiten of mijn Wifi netwerk.
    Om onverklaarbare reden blijft hij zoeken naar netwerken maar hij krijgt niets gevonden terwijl dit toch zeker het geval zou moeten zijn.
    Vreemde is wel dat hij 10min daarvoor wel mijn (en andere) netwerken vond.
    Toen uiteraard alles ingesteld maar nu wil ik er ATV Flash opzetten en heeft hij niets onthouden.
    Dus wilde ik die stap herhalen maar doet hij niets.

Ook een reset van de ATV mocht niet baten
    Iemand die dit probleem kent

Bijdrager
    aruba

Waarschijnlijk stond je automaties installeren aan in AppleTV2 zoal iOS5 geïnstalleerd is,ik denk dat je firmware in je appleTV2 geupgrade is! Kijk onder instellingen, ik denk dat je moet wachten op een update van AtvFlash. Ben benieuwd!

AppleTV version 4.4 (iOS 5.0 – 9A334v)

Bijdrager
    dannycoolen

Ik snap nog niet echt wat het probleem is geweest maar hij heeft nu een paar uur uitgestaan en ineens werkt alles naar behoren:/

Bijdrager
    aruba

Dat had ik gister ook,starte AtvFlash en zag tot mijn grote schrik dat al mijn opgeslagen films waren verdwenen en ik ook niet meer draadloos verbonden was, na een tijdje kwam alles terug,BTW hoe vond je AtvFlah?

Bijdrager
    dannycoolen

Ik vind hem ideaal, buiten dat XBMC niet meer werkte omdat samba uit Lion gehaald was, ben ik echt super tevreden.
    Makkelijk in gebruik mij hoor je niet mopperen:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.