15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Sad

geen VPC meer nodig?

Wie heeft er ervaring met Open OSX Wintel 1.2?

http://openosx.com/wintel/

Het ziet er naar uit dat het Virtual PC kan vervangen, tis zelfs als Panther en G5 compatible.

Bijdrager
    cubizer

He, da’s een goeie. Die kendee ik nog niet, maar ik was wel op zoek naar ietsdergelijks voor de G5. Dit ondersteund zelfs dual processors! En maar $30. Ga ik wel doen, denk ik.

Bijdrager
    Sad

Ja ik wil het ook wel proberen maar je kan dus geen trial downloaden ofzo. Dus als het k. met p. blijkt te zijn ben je de pineut.

Bijdrager
    Pasav

ik heb 1.0 en 1.1 geprobeert maar kreeg geen windows aan de praat …:-( wacht dus even jullie reacties af voordat ik weer 25 dollar ga betalen …

Bijdrager
    joepie

dacht ik ’t niet, vast te mooi om helemaal goed te werken..
    we wachten af…

Bijdrager
    Tristan

OpenOSX wordt door veel gezien als een stel “oplichters”. Mensen die makkelijk geld verdienen door het repackagen van opensource software voor OS X. Wintel is niets anders dan Bochs (http://bochs.sourceforge.net/) in een OS X jasje. Het is een algemene emulator en naar mijn weten niet geoptimaliseerd voor PPC hardware en OS X.
    VPC is over het algemeen niet super snel en ik denk dat je nog minder moet verwachten van dit product. Je kunt beter wachten op VPC 7, hopelijk performed dat een beetje op G5.

Greets
    Tristan

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    weazel

Probeer ‘m al overal te downloaden, maar hij is nergens vanaf te halen.
    En zonder trial gaat voor mij ’t feest natuurlijk niet door..
    Het klinkt namelijk idd allemaal iets té mooi om meteen maar 25 euro eraan te spenderen;)

Bijdrager
    Sad

Ik krijg van meerdere kanten de indruk dat dit oplichtelarij is. Althans, dat het veel meer belooft dan het doet.

Dan maar weer wachten op VPC7 van M$….

Bijdrager
    Pasav

Zal een laatste poging doen upgrade cost $10 … dus daar is nog over heen te komen ….
    Laat het weten ….

Bijdrager
    Deskman

Het valt niet mee om bij Versiontracker iedereen blij te krijgen, maar hier zie ik niet veel goeds tussen staan..

Versiontracker comments

Bijdrager
    Sad

klinkt inderdaad als naaierij gecombineerd met oplichterij.

Dan maar weer wachten op VPC…

Bijdrager
    Pasav

HEb de 1.2 versie nu, na pack en beed een installatie van 6 uur … heb ik een windows 98 draaiend gekregen …:-)

Nu de rest proberen …

Had een drijgend mailtje gestuurd naar Open OSX en die gaven in eens weer wat meer tips …

Hou jullie op de hoogte …

Bijdrager
    SanderQ

@ Pasav: Hoe liep het af?

Bijdrager
    Pasav

Wordt opgestart maar is nog langzamer dan de VPC 3 … is echt niet leuk …
    Heb nu mijn “hoop” gevestigd op VPC 7 …

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.