16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    T-Pay

Geen voorbestellingen Apple.nl iPhone 5

Zojuist gebeld met Apple Online Store. Geen voorbestellingen mogelijk. Verkoop start daar pas op 28 september. Ook gaf de verkoper geen schatting over levertijden. Hij vertelde me dat ik misschien meer geluk zou hebben bij een willekeurige lokale winkel. Teleurstelling dat Apple zelf geen voorbestellingen doet voor losse toestellen.

Bijdrager
    Daantsjie

Lekker dan…. Volgende week maar kijken bij de media markt e.d.

Bijdrager
    baziel

Ik had ook gehoopt op een voorbestelling.

Bijdrager
    Applebvv

In Amerika en Duitsland waren er wel voorbestellingen.
    Bij T-mobile en Hi kan je de iPhone 5 al voorbestellen.

Bijdrager
    Paul26

Maar ook daar worden geen garanties gegeven dat je hem dan op 28 september in huis hebt. Ze gebruiken geen systeem waarbij ze weten hoeveel toestellen er voor pre-order beschikbaar zijn die vervolgens vanzelf volloopt, zodat je weet waar je aan toe bent.

Zelf werd ik gister door de lokale Vodafone winkel gebeld. Daar houden ze zelf een lijst bij en sta ik bovenaan bij het model dat ik wil hebben. Maar ook daar weten ze niet eens zeker of ze hem op 28 september in huis hebben.

Bijdrager
    Applebvv

Levertijd is inderdaad 2-3 weken.

Bijdrager
    Wolfii82

Dat is wel balen zeg, ik wil ‘m alleen los kopen! Weer een week wachten:neutral:

Bijdrager
    Zybbor

Inderdaad balen dit. Snap ook niet waarom er geen voorverkoop is. Heb wel al de nanosim besteld. Kan ik daar een paar weken naar kijken.

Bijdrager
    mtpzwolle

Net contact gehad met de media markt.. Daar is het ook niet mogelijk om heet voor te bestellen en ALS ze de 28e binnenkomen zijn ze alleen verkrijgbaar met abbonement! Dat wordt nog wat de 28e. Alleen in de apple store in Amsterdam dus los verkrijgbaar?

Bijdrager
    Niels

Gewoon bestellen bij de online apple store dus, en dan 1-2 weken geduld:(
    Ik ga in ieder geval niet als een simpele in de rij staan in Amsterdam

Bijdrager
    Wolfii82

Ik vraag me af er of bijv. vannacht al mensen in de rij zijn gaan staan in Amsterdam en dan te horen krijgen dat er geen pre-order is.

Bijdrager
    Niels

Dat zou wel erg dom zijn geweest. Pre-orders zijn altijd alleen online….

Bijdrager
    Daantsjie
    mtpzwolle op 21 september 2012

Net contact gehad met de media markt.. Daar is het ook niet mogelijk om heet voor te bestellen en ALS ze de 28e binnenkomen zijn ze alleen verkrijgbaar met abbonement! Dat wordt nog wat de 28e. Alleen in de apple store in Amsterdam dus los verkrijgbaar?

belachelijk!

Bijdrager
    Domtoren
    NielsDam op 21 september 2012

Gewoon bestellen bij de online apple store dus, en dan 1-2 weken geduld:(

Ik ga in ieder geval niet als een simpele in de rij staan in Amsterdam

Zo denk ik er ook over. Maar ik had stiekem wel gehoopt die bestelling vandaag te kunnen doen.

Bijdrager
    CorMac

Zoals ik in 2 andere onderwerpen al gemeld had dus. Maar daar beweerden ze anders… Dit wist ik vorige week maandag al. Het is beetje belachelijk dat wij geen pre-orders kunnen bestellen.

Bijdrager
    jf
    Daantsjie op 21 september 2012
    mtpzwolle op 21 september 2012

belachelijk!

Tsja, ze verdienen meer aan de verkoop van een abonnement + iPhone dan aan de verkoop van een losse iPhone, dus ik kan het me goed voorstellen.

Voor de rest is het het bekende recept van Apple: bij elk nieuw model iPhone is er de eerste weken schaarste. Daarna gaat de uitlevering doorgaans wel goed lopen. Heb je dus geen zin om in lange rijen te staan of teleurgesteld te worden, dan kun je beter een maandje wachten.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.