13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Geen verbinding met iPhone Hotspot

Ik wil 4 devices verbinden met mijn iPhone hotspot.

Op de iMac, werkt het, met een andere iPhone, iPad en Powerbook, werkt het niet.

Ik krijg het hotspot netwerk niet te zien, met de “hand” verbinding maken lukt ook niet, bij alle devices is een “koude” herstart gedaan.

Heeft het iets te maken, ik denk dat het toeval is, dat de hotspot iphone en de iMac van dezelfde gebruiker zijn?

V B, Joep

Bijdrager
    vuurvreter

Misschien kan je maar 1 verbinding opzetten ipv 4?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@vuurvreter,

effe googelen dan vind je dat dat niet waar is…..!!!

Bijdrager
    TheBigZ

Altijd even aardig tegen iedereen die hem probeert te helpen.:-)

Bijdrager
    vuurvreter

@thebigz

Lezen is niet zijn sterkste punt8-O

Bijdrager
    Bugsy

Je kan minstens 8 verbindingen van verschillende gebruikers simultaan opzetten

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@bugsy,

klopt, hang een beetje van de hardware af…

Bijdrager
    Bugsy

Dat lijkt me sterk

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@bugsy, google is your friend (https://support.apple.com/nl-nl/HT204023) , ook wel logisch de data van die 8 clients moet wel verwerkt kunnen worden door jouw hardware…
    Er is wel verschil tuusen een iPhone 4 en een iPhone 7 128 GB. en up..

Groeten,

Joep

Bijdrager
    IGBA

Op die supportpagina staat verder ook: ‘Het aantal apparaten dat tegelijkertijd verbinding kunnen maken met een Persoonlijke hotspot is afhankelijk van de aanbieder…’ Ligt het daaraan misschien?

Bijdrager
    Gitte65

Misschien een open deur, maar heb je op die devices waarmee het niet lukt verbinding te maken wel bluetooth ingeschakeld?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Ik heb liever niet er tussen de toestellen via Bluetooth wordt gecommuniceerd, is niet noodzakelijk volgens de Apple support site..
    Er is een keuze voor wifi of bluetooth of USB…

Bijdrager
    Gitte65

Ja, dat is de theorie ;-). Maar zodra ik hier Bluetooth uitschakel kan ik mijn iPad niet met mijn iPhone, die als hotspot ingesteld is, verbinden…. ook niet met mijn iMac overigens en dat lukt bij jou dus blijkbaar wel?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.