4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Rony_45

Geen verbinding met Apple Magic Trackpad.

Goedemiddag,

Ben in het bezit van een gloednieuwe iMac Retina 5K, 27″, 2017. Nu heb ik een Apple Magic Trackpad maar die krijgt geen verbinding met Bluetooth. Heb systeemvoorkeuren geopend maar Bluettooth pref pane kan de Trackpad niet vinden. En om nu meteen € 148,– voor Apple Magic Trackpad II uit te geven vind ik een beetje teveel van het goede. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Bijdrager
    tarmac58

” Heeft iemand een oplossing hiervoor?” Nee, dat niet, maar het zou moeten werken. bij mij wel althans. nieuwe batterijen misschien?

Bijdrager
    Beech

Dat komt wel vaker voor, gewoon een paar keer proberen, desnoods trackpad verplaatsen en nieuwe batterijen, geen oplaadbare. Ook even controleren welk protocol beide gebruiken.
    Gevonden op Apple discussiesite: “I fixed it by holding SHIFT + OPTION and clicking on the bluetooth icon in the menu bar. Then Debug > reset Bluetooth Module and it worked perfectly!”

Bijdrager
    Rony_45

Tarmac58 en Beech: Probleem is opgelost. Via systeemvoorkeuren Bluetooth pref pane geopend. Trackpad verwijderd. Daarna zoekt bluetooth naar verbonden apparaten. Magic trackpad [opnieuw] zichtbaar. Nu verbonden. En het werkt. Dank jullie wel voor de support.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.