4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iAgree

Geen verbinding meer na java update

Hallo daar ik heb gisteren me imac geupdate met de java release 5 via me draadlose net werk, en na de herstart kan ik geen verbinding meer maken met me eigen netwerk, wel met dat van de buren trouwens , iemand het zelfde probleem gehad of een idee hoe dat kan komen?

Bijdrager
    Esquare

Herstart? Na de java release was helegaar geen herstart nodig… Weet je zeker dat dat het enige is wat ge├»nstalleerd is?

Bijdrager
    Crisly

Dit lijkt op hezelfde probleem wat ik had…. bij mij was de oplossing de vernieuwde modules (ben vergeten welke:? ) voor de draadloze verbinding opnieuw toegang te geven tot keychain (waar o.a. de WEP key gestored is).
    Dit zou het moeten doen :roll:; hebben de buren geen beveiligd netwerk?

Bijdrager
    iAgree

nee de buren zijn open maar ook heel zwakjes dus kan ik niet op rekenen, maar eh welke modules heb je het over crisly, waar vind ik die ? En nee er stond verder niets meer in de software updater dus lijkt mij niet dat er dan meer is geinstaleerd.

PS ik heb inmiddels een airport abse station van apple aan me dray tek erbij gehangen en daarmee werkt het wel weer gewoon goed , begin te denklen dat het aan mijn draytek ligt nu, maar goed blijft vreemd allemaal, ik bedoel wat heeft java met airpport te maken vraag ik me af.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.