5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

    Bijdrager
    Richard74

    Geen verbinding meer met iCloud muziekbibliotheek

    Sinds gisterenavond krijg ik opeens geen verbinding meer met mijn iCloud muziekbibliotheek. Ik kan mijn bibliotheek niet meer bijwerken en ook Genius-resutaten worden niet meer afgeleverd. Iemand suggesties hoe ik dit kan verhelpen?

    Ik heb uiteraard gewon een werkende internetverbinding en ook de settings in iTunes staan goed. Er is verder ook niets gewijzigd.


    Moderator
    Night

    Er is verder geen storing bij Apple bekend, dus begin eens om je devices en router te herstarten.


    Bijdrager
    Richard74

    Helaas, geen succes. Router herstart en zelfs iTunes opnieuw geïnstalleerd. iCloud bibliotheek is op mijn telefoon gewoon beschikbaar. Maar op mijn Macbook/iTunes geen succes. Ik heb gewoon internetverbinding, dar ligt het probleem niet volgens mij.


    Bijdrager
    mrchablis

    Ik heb die melding de laatste dagen ook verschillende keren gekregen!

    Momenteel kan ik wel de iCloud bibliotheek bijwerken maar de “Genius” foutmelding verschijnt nog steeds.


    Moderator
    Night

    Ik lees op het internet dat er heel veel mensen met dit probleem kampen.

    Mijn laatste suggestie: geef het aan Apple door.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.