7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

Geen verbinding in Mail met account van Google

Regelmatig krijg ik in mijn inbox bij mijn google adres een driehoekje met daarin een uitroepteken te zien. Als ik op dat driehoekje klik dan krijg ik bijgaande tekst. Het vreemde is dat mijn andere accounts deze melding niet hebben. Na verloop van tijd verdwijnt de melding. Het wil soms ook nog wel een lukken als ik op Postbus > Haal alle nieuwe post op of als ik het programma Mail beëindig door op Stop mail te klikken. Het vreemd is dat ik vanaf het googleadres wel berichten kan versturen maar niet kan ontvangen.http://cdn.onemorething.nl/uploads/community

Bijdrager
    TRML

Heb je zelf al gekeken wat er op die link te vinden is ?

Bijdrager
    tarun

In de webmail van Gmail werkt wel alles? Je kan proberen in Apple Mail het account te verwijderen en opnieuw toe te voegen.

Bijdrager
    pruus

Mijn advies, e-mailaccount verwijderen en opnieuw aanmaken en instellen. Google-mail geeft regelmatig dit probleem.

Bijdrager
    Vindplaats

Door het verwijderen van het account en het opnieuw te installeren is het probleem tot nu toe opgelost. Ik ben dus voorzichtig positief. Bedankt voor de oplossingen.

Bijdrager
    Vindplaats

Nadat ik gisteren het emailaccount van google in Mail verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heb, was er gisteren geen enkel probleem meer. Echter vanmiddag bij het opstarten van mijn Mac kreeg ik met mijn emailaccount in Google weer geen verbindin en verscheen hetzelfde driehoekje met dezelfde melding zoals ik in mijn eerste bericht heb aangegeven. Alles heel erg vervelend. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Bijdrager
    Vindplaats

Van de twee google email accounts heb ik er één verwijderd. To nu toe doen zich geen problemen meer voor. Ik vraag mij dan ook af of deze twee accounts met elkaar in confllict waren? Mede door het feit dat het meestal hetzelfde adres was dat geen verbinding naar de server had.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.