4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Willumpie

Geen toetsenbord in Remote App op iPad

In Remote op iPad werkt toetsenbord niet altijd.
    Op de iPhone komt automatisch als dat nodig is een tekstinvoer venster met toetsenbord op t scherm. Maar op de iPad ook regelmatig niet… En dan is er ook niet, zoals op de iPhone, het toetsenbord icoontje linksboven zichtbaar… En als ik op ‘gereed’ klik dan is het toetsenbord icoontje daar niet ‘actief/klikbaar’…

Bijdrager
    Willumpie

Eh hallo, niemand…?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Misschien kreeg je nog geen antwoord omdat je dit in het verkeerde forum gezet hebt? Aangezien dit over een iOS-app gaat en de thread in een forum voor OS X-software staat:)

Maar goed: dit heb ik ook al meerdere keren ervaren. De Apple TV geeft een invoerveld, maar de Remote op de iPad denkt daar anders over. De enige manier die ik heb kunnen vinden om dit op te lossen is uit de Remote te gaan naar het hoofdscherm en hem dan opnieuw aan te tikken zodat hij opnieuw verbindt met de Apple TV; meestal krijg je dan wel het toetsenbord te zien.

Bijdrager
    Willumpie

@Jakko Westerbeke, juistum… foutje. Volgens mij heb ik hem nu verplaatst in de goede…
    Bedankt voor je reactie. Misschien apple support maar eens bellen dan. Want op de iPhone werkt het wel prima…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.