7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Willumpie

(Closed) Geen toetsenbord in Remote App op iPad…?

In Remote op iPad werkt toetsenbord niet altijd.
    Op de iPhone komt automatisch als dat nodig is een tekstinvoer venster met toetsenbord op t scherm. Maar op de iPad ook regelmatig niet… En dan is er ook niet, zoals op de iPhone, het toetsenbord icoontje linksboven zichtbaar… En als ik op ‘gereed’ klik dan is het toetsenbord icoontje daar niet ‘actief/klikbaar’…

Bijdrager
    Targaryen

Waarom een nieuw topic openen?

Geen toetsenbord in Remote App op iPad

Bijdrager
    SunKeeper

Dit topic staat wel in de juiste categorie gesorteerd.

Ik heb geprobeerd dit te doen, maar ik kan niet vinden hoe je je iPad als Remote voor de Apple TV3 instelt. Ook te gek voor woorden, heeft iemand uitleg?

Bijdrager
    Willumpie
    Targaryen op 23 januari 2014

Waarom een nieuw topic openen?
    http://www.onemorething.nl/community/topic/geen-toetsenbord-in-remote-app-op-ipad/

Om het opnieuw onder de aandacht te brengen omdat er geen reacties kwamen. Maar kwam omdat ik hem in het verkeerde forum had gezet… Heb hem nu als het goed is verplaatst naar de juiste.

Hoe kan ik dit / een forum topic verwijderen?

Bijdrager
    Targaryen

Dat kun je (raar genoeg) niet. Enkel een moderator of iemand van het beheer kan dat.:)

Bijdrager
    Willumpie

@Targaryen

Ik zie wel eens bij anderen dat er iets bij staat zoals: ‘opgelost’ / of ‘afgesloten’. Hoe doe je dat? Of doet diegene dat gewoon in de titel?
    Anders zou dat wel een waardevolle functie kunnen zijn om toe te voegen in dit forum.

Bijdrager
    SunKeeper

Dat doen mensen zelf inderdaad. Doormiddel van de openingspost bewerken kun je ook je titel aanpassen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.