19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Barrix

Geen toegang

Tja een vreemd fenomeen. Kijk eens op http://www.t-druk.nl Zie je hem?…nou ik niet!
    Ik krijg sinds afgelopen weekend geen toegang meer op de site (Ook niet via FTP) die ikzelf heb ontworpen, gebouwd en gepubliceerd. Heb al via terminal gepingd, maar ook daar geen respons. Ander websites van mijn hand en overig websurfwerk werkt probleemloos. What to do? Het probleem ligt bij mij…maar waar?

Bijdrager
    de mossel

Ik zie hem wel!
    Geel, blauw en roze vierkanten die bewegen en nog meer van dat spul!

Bijdrager
    KarelWillem

Vreemd. Ik zie hem ook gewoon.

Bijdrager
    Rene Teunissen

Ik zie hem ook.
    Word je soms per hit betaald of zo?

Bijdrager
    Barrix

FF voor de duidelijkheid: dit is geen flauwe grap van mij of commercieel truukje zoals gesuggereerd door atz. Het is een serieus probleem bij mij en daardoor kan ik geen onderhoud verrichten op deze site.

Bijdrager
    siemr

Kzie hem ook gewoon. Werkt perfect. :D

Moderator
    unSOUND

Dames en heren, Barrix zit vooral te wachten en te hopen op een oplossing, niet op een pagina vol mededelingen dat jullie er geen last van hebben…

Bijdrager
    Rene Teunissen
    ”Barrix”

…. zoals gesuggereerd door atz ….

Ik suggereerde niets.
    Ik vroeg iets.

Moderator
    Pete.Z

Je hebt er niks aan,maar hier werkt het ook.

Kleine tip voor de volgende,zet je geluid wat zachter.
    Ik ben hier nog de katten aan het kalmeren……:wink:

Bijdrager
    Barrix

Dank voor je tip Pete.Z, dit stond inderdaad op mijn lijstje…maar ja ik kom er niet in. Dus voorlopig moet jeje soundsystem maar zachter zetten

Bijdrager
    Boskabouter

al eens andere browsers geprobeerd?

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Heb je het ook al via iemand anders geprobeerd om in te loggen?

Misschien je hosting bellen/mailen/faxen? Misschien hebben ze je perrongelijk geblokt?
    Is mij ook wel eens overkomen. Te vaak ingelogd met errors… en dan kan de server je (automatisch)
    blokken, maar dat kunnen ze opheffen… effe ip opgeven en je vertellen dat je beheerder bent.
    Misschien ook je klant nummer enzo.

Succes…

ps ik zie hem ook… :P

Bijdrager
    Barrix

Yep! ook al geprobeerd. Geen resultaat!

Bijdrager
    Barrix

Mijn bovenstaande reactie was op boskabouter. Ga de tip van Steve uitproberen…

Bijdrager
    Almerrrrr

mischien kun je de melding even doorgeven die je krijgt als je probeert in te loggen via ftp?

O foutje zie net dat je via terminal ook niet kunt pingen lijkt mij inderdaad dat je bent geblokkeerd door de host.

Bijdrager
    scab

kom jij wel op andere domeinen die bij dezelfde provider zijn gehost? Of op de provider zelf?
    Misschien hebben ze je ip daar uit ‘veiligheidsoverwegingen’ per ongeluk de toegang ontzegd.
    Anders misschien Little Snitch geïnstalleerd?
    [edit] … was weer aan de trage kant met reageren … [/edit]

Bijdrager
    Barrix

Ben nu druk bezig jullie tips na te gaan. Ik snap alleen ff niet wat scab bedoeld met Little Snitch. Als het een progje is, dan heb ik hem niet. Moet zo helaas ff de deur uit dus kan dan niet gelijk reageren…maar pak de draad zeker weer op. “So keep tryin” Bedankt tot nu toe allemaal

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Tuurlijk!

We horen graag wat het was:)

Bijdrager
    Barrix

Na een korte afwezigheid en veel heen en weer gebel ben ik nog niet verder gekomen dan wat suggesties van de host/provider van mijn klant. Hij suggereerde o.a.:

1) mogelijke security verandering door een update…zou dan de recente update naar 10.4.5 moeten zijn…kan ik niet beoordelen.
    2) Hij kent de mac niet (zucht…) maar zo zegt hij in DOS kan je de commando ‘Tracert’ doen om zo te achterhalen waar en en wat er gebeurd. Zalwel… maar ik kan er niks mee…Weet iemand hoe je hiermee in Mac-omgeving mee om moet gaan?
    3) Host kan geen blokkering vinden op ons IP nummer…dus ligt niet aan hem…zegt ie.
    4) Mijn provider kan ook geen problemen detecteren

Kortom ik ben weer bij af! HELLUPPP!!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.