12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    hsghor

geen toegang tot WIFI (RABO)

Ik heb een andere IPHONE 4s, tweedehands, simlockvrij. Dit omdat mijn vorige helaas gestolen is door een zakkenroller. (grgrgrgr)
    Nu heb ik alle instellingen zoveel als mogelijk terug kunnen zetten en alles werkt op ‘1 ding na. Ons thuisnetwerk, draadloos internet, daar ktijg ik maar geen toegang toe. Heeft iemand een tip? mijn provider is RABO-mobiel.

MvG Eric

Bijdrager
    SanderTreur

Modem ff aan en uit zetten? Kan van alles zijn.. klopt het wachtwoord wel en kun je met andere apparaten wel toegang krijgen?

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum.
    Je had je topic geplaatst in het subforum One More Thing, wat echter alleen bedoeld is om topics in onder te brengen die met deze site of de podcast van OMT te maken hebben.
    Ik heb het dan ook voor je verplaatst.

Bijdrager
    hsghor

Bedankt voor de reacties!
    Sander; alle andere apparaten werken perfect op het draadloos netwerk alleen mijn iphone krijgt geen toegang tot het netwerk. Nu ben ik een redelijke digibeet, heb wel de ervaring van mijn vorige iphone dat de instellingen in de telefoon allemaal handmatig op ” RABO” gezet moeten worden. Dat is gedaan. Ik krijg niet eens de mogelijkheid om het wachtwoord in te voeren van het netwerk, kom niet verder dan ” geen toegang tot netwerk” melding……..

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Reset je netwerkinstellingen eens en probeer het dan opnieuw. Probeer het op andere apparaten om te testen of je wel het juiste wachtwoord gebruikt.

Je provider heeft hier niet mee te maken hoor, want Wi-Fi werkt zelfs zonder simkaart.;)

Bijdrager
    hsghor

Jeroen, THX. Jouw tip opgevolgd en helaas geen succes. Ik kom nu wel in het inlogscherm om een wachtwoord in te voeren. Dit wachtwoord is 100% in orde maar krijg geen toegang. Ik snap hier helemaal niets van….:sick:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wel het juiste netwerk gekozen? Vaak zijn er verschillenden bij elkaar in de buurt die op elkaar zijn, zoals “Sitecom8367GSH78” en “Sitecom8367GHH66”.

Bijdrager
    hsghor

jeroen, het netwerk komt gewoon in beeld met onze familienaam en bij het invoeren van het wachtwoord krijg ik geen toegang.

Bijdrager
    Hansi2124

Capslock gebruikt waar het gebruikt moet worden?

Bijdrager
    macboy

Hij gebruikt niet volledige de capslock hij geeft gewoon iets aan o.a. WIFI en RABO hier zijn we gewoon niet gewend (het continu gebruik valt echter onder schreeuwen).

Dus eigelijk niks mis mee! (zie meerder topics)

Bijdrager
    Hansi2124

Ik moest eerst je posting 3 keer lezen voordat ik begreep wat jij bedoelde…. Ik heb het gewoon over de capslock gebruiken tijdens het invoeren van het wachtwoord van het thuisnetwerk. Geheel on topic dus.:wink:

Bijdrager
    Brainy

Staat macadres filter soms aan op je router?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.