11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Geen spotlight meer na update

Ik zag in bij software-update dat er een update was voor de macbook pro, ik natuurlijk installeren. Maar na een herstart deed spotlight het niet meer..

Bijdrager
    Yaris

Misschien moet je Spotlight opnieuw laten indexeren? Zie daarvoor http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301562

Bijdrager
    The JM

Nee, dat wil niet helpen. Ik heb ook niet het idee dat de computer daar iets mee doet (ik zie/hoor ‘m niet rekenen).
    Ik kan spolight rechtsboven wel aanklikken, en dan wordt alles om het vergrootglasje heen blauw, en binnenin wit (zoals het hoort) maar dan krijg ik geen balkje om in te typen.

De zoekfunctie in de Finder werkt wel gewoon..

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    The JM

Hmm vreemd, maar na een nacht rust voor de MBP is de spotlight weer terug..

Bijdrager
    Ed Aaiboek

De enige zorg die ik had toen 16 was of ik genoeg benzine had voor mijn brommer.

Bijdrager
    ipanther

Ik heb hier het zelfde probleem, heb zelfs al met onyx geprobeerd om re-indexering te forceren.
    In Onyx staat “enable indexing for startup volume” uitgevinkt en ik kan het wel aanvinken maar als ik onyx terug opstart staat het weer uitgvinkt.

Ook de finder wil niet zoeken, ik ben radeloos iemand een idee?

Bijdrager
    jvr

ik heb precies t zelfde gehad vorige week… herstarten, pram resetten werkte niet..
    maar toen is het echt van t een op t andere moment weer goedgekomen :S vin het ook zeer vaag

Bijdrager
    ipanther

Ik zal dan maar nog eventjes wachten op een mirakel :D

Enig idee wat het indexeren terug gestart heeft?

Bijdrager
    The JM

Ik heb echt geen idee,, het was heel vaag. Ik heb de schijf laten herindexeren maar dat maakte niks uit, en toen herstart en het was klaar…

Bijdrager
    ipanther

Er is nu nog in vier dagen geen verandering in gekomen, het zal een re-install worden dan :cry:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.