6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    robertvdw

geen reservekopie iPhone via iTunes door te weinig ruimte

als ik een reservekopie van mijn iPhone 5S wil maken toont iTunes een waarschuwing dat er niet voldoende ruimte is op mijn computer … For the record; mijn iMac heeft 240GB vrij, mijn iPhone gebruikt er 20,1GB…

De iPhone draait op iOS9, en mijn iMac heeft iTunes 12.3 en OS X 10.10.5, ik verwacht dat er met een update een probleem mee gekomen is….

iemand een tip?

Bijdrager
    Gitte65

En kun je wel via iCloud een backup maken? Of krijg je dan dezelfde melding?

Ik had het trouwens net andersom, ik kreeg de melding dat er in iCloud niet voldoende ruimte was, via iTunes kon ik op mijn iMac wel backuppen.
    Bij mij lukte het uiteindelijk wel nadat ik de (iCloud) reservekopie had verwijderd.

In jouw geval zou ik dat overigens niet meteen aanraden, tenzij je in iCloud al een reservekopie hebt gemaakt. Anders loop je misschien kans als je gegevens kwijt te raken.

Bij mij is dit probleem ook ontstaan na de installatie van IOS 9.

Bijdrager
    robertvdw

Nope:-|

Zelfde melding bij backup naar iCloud. Dat geloof ik wel aangezien ik daar maar 5GB ter beschikking heb, alleen vreemd dat de melding ook daar spreekt over ‘te weinig ruimte op je computer’.

Bijdrager
    Gitte65

Ja, dat is inderdaad wel heel erg vreemd!
    En jammer dat reservekopie in iCloud ook niet lukt.

Ik heb helaas niet meer tips, behalve misschien je iPhone en iMac een keer opnieuw opstarten en eventueel een keer uit en opnieuw inloggen op je iCloud-account? Dat wil soms nog weleens onverwachte gevolgen hebben.
    En anders hoop ik dat er nog een echte OMT-‘bolleboos’ met een oplossing komt.

Bijdrager
    robertvdw

herstart van phone en mac is ‘m helaas ook niet … uit- en inloggen van iCloud leek even iets te doen maar uiteindelijk kwam dezelfde melding weer op… tju…

Bijdrager
    robertvdw

En dit roept Console tijdens de actie: http://pastebin.com/v3dM51yX

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.