6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Karst

[opgelost] Geen reacties zichtbaar

Hallo,

Sinds kort overgestapt op Apple. (rookie status) Ik zie dat er bij de artikels reacties zijn gegeven maar ik kan ze nergens lezen. Zoals bij het artikel “Reparatiekosten iPhone X zijn sky-high” staan nu 13 reacties…. Kan ze niet vinden. Bij mijn iPad zijn ze wel zichtbaar (staan onderaan het artikel) Rechtermuisknop/in een ander venster…. geen reacties te zien.

Op iCulture heb ik ook dit probleem.

Wie o wie weet de oplossing.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUB-FORUM GEPLAATST
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    Wiki Post

Moderator
    Night

Vreemd verhaal. Heb je dit ook in andere webbrowsers (bv Google Chrome of Firefox)?

Bijdrager
    Karst

Hmmm, denk dat ik het al opgelost heb… 1Blocker was de boosdoener. Wist niet dat door dit programma de reacties werden verwijderd.
    Toch bedankt voor het meedenken,

Fijn weekend!

Karst

Bijdrager
    IGBA

1Blocker verwijdert geen reacties, maar verbergt deze alleen maar. Die functie kun je uitzetten. Of je houdt het ronde pijltje in de adresbalk van Safari ingedrukt, en kiest in de adresbalk “Herlaad zonder materiaalblokkeringen”.

Bijdrager
    Karst

Zoals aangegeven ben ik nog nieuw in de MacOS wereld. Bedankt, ga ik eens uitvogelen.. toch maar eens een cursus overwegen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.