30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Geen pushmeldingen bij iPhone mail?

Ik heb zojuist mijn mailinstellingen van mijn KPN email ingesteld op mijn iPhone mail app (standaard). Maar krijg geen pushmeldingen bij een nieuwe mail. Ik heb deze aanstaan uiteraard. Hoe kan dit? Ik heb een iPhone CE met de laatste iOS versie.

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 05 mei 2017

Ik heb een iPhone CE met de laatste iOS versie.

Je bedoelt de iPhone SE waarschijnlijk?

Bijdrager
    erwin33

iPhone CE inderdaad. Maar goed, of het wat uit maakt weet ik niet, krijg geen pushmeldingen bij nieuwe mails.

Moderator
    Night

Hij bedoeld een iPhone met CE logo:-P

https://nl.wikipedia.org/wiki/CE-markering

Geblokkeerd
    Anoniem

Nu snap ik ook, waarom hij geen “push” meldingen krijgt :-P

Bijdrager
    erwin33

Het is een SE zie ik nu toch, excuus.

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 06 mei 2017

excuus.

Geeft niet, we houden wel van een geintje(y)

Wat heb je allemaal gedaan en aangevinkt?

Bijdrager
    GoeieDag

Deed ie het eerst wel? Ontvangt ie wel mail als je app opent? Welk domein: KPN, Planet, HetNet. Enz.
    Naast de discussie of het een SE of CE is, is het misschien wel handig wat meer info te geven.

Bijdrager
    erwin33

Bij pushmeldingen: Sta berichtgeving toe, geluiden geen, badge-appsymbool op aan, op toegangsscherm op aan. Nieuwe gegevens op push en ophalen elk kwartier. Bij de mail settings.

Bijdrager
    erwin33
    GoeieDag op 06 mei 2017

Deed ie het eerst wel? Ontvangt ie wel mail als je app opent? Welk domein: KPN, Planet, HetNet. Enz.
    Naast de discussie of het een SE of CE is, is het misschien wel handig wat meer info te geven.

Handmatig ophalen doet hij wel als ik de app open, maar geen enkele melding dus. Het zijn kpnmail settings, imap.

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 06 mei 2017

Bij pushmeldingen: Sta berichtgeving toe, geluiden geen, badge-appsymbool op aan, op toegangsscherm op aan. Nieuwe gegevens op push en ophalen elk kwartier. Bij de mail settings.

Zou hier de fout staan?
    Zie vetgedrukte tekst

Bijdrager
    GoeieDag
    erwin33 op 06 mei 2017

Nieuwe gegevens op push en ophalen elk kwartier.

De instelling per mailbox is Ophalen òf Push. Beiden kan niet.
    Ondersteunt de KPN wel Push? Ik denk het niet.
    De andere genoemde instellingen hebben niks met ‘push’ te maken.

Bijdrager
    erwin33

Mijn moeder heeft ook een iphone, ook via KPN en die haalt het gewoon op, dus lijkt me sterk dat KPN geen push zou ondersteunen. Maar wat moeten de instelling per mailbox dan zijn?

Bijdrager
    erwin33
    vuurvreter op 06 mei 2017
    erwin33 op 06 mei 2017

Zou hier de fout staan?
    Zie vetgedrukte tekst

Zou dat het zijn? Waarom zou geluiden aan moeten staan, het gaat mij om de weergave op het scherm.

Bijdrager
    GoeieDag

Ik denk dat jij de term push niet juist gebruikt.
    Het gaat jou blijkbaar om de manier van melding.
    Wat wil je precies op jouw iPhone wat jouw moeder ook heeft op de hare?

Bijdrager
    erwin33

Dat hij op mijn beginscherm een melding geeft bij nieuwe mail, en dat hij aangeeft hoeveel mails ik heb in de app button

Bijdrager
    GoeieDag

Zijn de instellingen gemaakt bij de goede account? Herstart de iPhone eens.

Als je jezelf een mail stuurt, komt dan na dat kwartier ook binnen?

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 06 mei 2017

Dat hij op mijn beginscherm een melding geeft bij nieuwe mail, en dat hij aangeeft hoeveel mails ik heb in de app button

Leg dit eens uit?

Bijdrager
    erwin33
    erwin33 op 06 mei 2017

Leg dit eens uit?

Badge appsymbool heet dat, het cijfer (in het rood) hoeveel mails er zijn in dit geval.

Bijdrager
    erwin33
    GoeieDag op 06 mei 2017

Zijn de instellingen gemaakt bij de goede account? Herstart de iPhone eens.

Ja bij het goede account, en allemaal al eens geprobeerd maar zonder succes.

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 06 mei 2017
    erwin33 op 06 mei 2017

Leg dit eens uit?

Badge appsymbool heet dat, het cijfer (in het rood) hoeveel mails er zijn in dit geval.

Misschien handig om dat dan ook zo te benoemen;-) want bij de meeste van ons werkt de glazenbol niet (meer).

Bijdrager
    GoeieDag
    erwin33 op 06 mei 2017
    GoeieDag op 06 mei 2017

…en allemaal al eens geprobeerd maar zonder succes.

Kun je niet wat duidelijker zijn, want w√°t had geen succes? Dus het probleem is dat je geen mails automatisch ontvangt, enkel handmatig als je ‘m zelf laat zoeken? In dat geval krijg je inderdaad en uiteraard geen meldingen en ook geen badge nummer.

Geblokkeerd
    Anoniem

@goeiedag

De hint van de glazenbol zal hem nu wel duidelijk zijn:lol:

Bijdrager
    erwin33

Zeg, als we hier bijdehand gaan lopen te doen, ben ik al weer vertrokken. Laat maar weer, kom er wel op een andere manier achter. Wat een kleuter gedrag hier!

Bijdrager
    GoeieDag

Kom zeg! Er wordt hier wel degelijk moeite gedaan je te helpen! Maar als je informatie niet helemaal duidelijk is, is het voor de ‘helpers’ hier best moeilijk om met gerichte oplossingen te komen.

Bijdrager
    erwin33

Dacht dat ik aardig duidelijk was.

Bijdrager
    GoeieDag

Misschien ben je dat ook. Maar communicatie is pas effectief als het voor de ‘ontvangers’ ook duidelijk is.

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 07 mei 2017

Dacht dat ik aardig duidelijk was.

Misschien moet je eens beter lezen, vanaf het 1e antwoord is al duidelijk dat er iets niet klopt!!
    Jouw 2e posting laat zien dat je zelf niet leest wat je schrijft.

Ja we willen helpen en geholpen worden, maar dan hebben we wel de info nodig om je te kunnen helpen.
    Niet de bal bij ons leggen, maar kijk eerst eens bij je zelf.

Als we kunnen helpen doen we het graag, maar lees dan wel de antwoorden van ons, net als de (humoristische hints;-) )

Bijdrager
    erwin33

Het zal me allemaal jeuken…echt…Goedenacht…

Geblokkeerd
    Anoniem
    erwin33 op 07 mei 2017

Zeg, als we hier bijdehand gaan lopen te doen, ben ik al weer vertrokken. Laat maar weer, kom er wel op een andere manier achter. Wat een kleuter gedrag hier!

Jammer zo’n reactie, je doet zelf bijdehand en gedraagt je als kleuter.
    Slaap er eens lekker over, en help je zelf door straks de ontbrekende info te geven?
    Dan helpen wij jou verder op weg naar een (mogelijke) oplossing.
    En dat doen we graag;-)

Truste Erwin33

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.