6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Uff

geen photostream in Photos

Heeft er nog iemand geen photostream in photo’s of heeft er een oplossing voor?

Groetjes Yves

Bijdrager
    abbenhui

Photostream blijft alleen bestaan wanneer je geen gebruik maakt van iCloud fotobibliotheek.
    Als je die wel geactiveerd hebt is er geen photostream meer zoals je die kende; wel worden alle foto’s van je iOS-apparaat via iCloud naar al je andere apparaten gestreamd.

Is dat een antwoord?

Bijdrager
    Niels

Onder icloud voorkeuren even photostream aanvinken

Bijdrager
    tarun

Ik heb dat probleem gehad. Oplossing volgens Apple was uitloggen uit icloud en daarna weer inloggen. Dat hielp niet. Ik heb vervolgens de database opnieuw opgebouwd door Foto’s op te starten met optie-command ingedrukt.

Weet niet precies wast nu effectief is. Weet wel dat uitloggen uit iCloud (en daarna weer inloggen) een hoop gedoe is.

Bijdrager
    JWvK

Ook bij mij is de Photostream verdewenen na de installatie van Foto’s.
    Nu begrijp ik dat de iCloud fotobibliotheek dit over neemt. Ik heb het aangevinkt, maar er moeten nu nog ruim 30.000 foto’worden gesynchroniseerd…:-(
    Ik kan het uitzetten, maar komt dan mijn Photostream terug ? Wat wis ik aan online foto’s als ik dat doe ?

Krijg ik de actuele foto’s (zeg maar de photostream) weer terug als ik het uploaden heb voltooid ?

Iemand die me hiermee kan helpen ?

Bijdrager
    hans dorsman

Bij mij werkt Photostream wel van iOS naar os x, maar niet andersom. Vroeger kwamen foto’s op mijn Mac ook tevoorschijn op mijn iPad, maar dat werkt niet meer (meestal). Is hier Iers aan te doen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.