13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

Geen ontvangst 3G Iphone

Ik heb mijn Iphone 3G opgestuurd vanwege scheurtjes achterkant. Ik heb nu een nieuwe (hij lijkt in ieder geval nieuw) terug gekregen. Wat mij opvalt is dat ik bijna nooit meer 3G ontvangst heb, terwijl ik dat met mijn oude exemplaar wel had. Heeft iemand een idee of dit een defect is of dat het wellicht komt door de 3.0 OS firmware.
    Bedankt voor de tips / reacties.

Geblokkeerd
    Anoniem

Eerder een hardwareprobleem denk ik, kan me niet voorstellen dat het met de 3.0 firmware te maken heeft…

Bijdrager
    iJohan

Hier het zelfde

Bijdrager
    saewer

Misschien weer eens de standaard stappen doorlopen:

1. 3G uit/aan zetten
    2. iphone opnieuw opstarten
    3. iphone herstellen

als dat het niet oplost dan is er echt iets mis en kan je beter contact opnemen met t-mobile

Bijdrager
    SantaCLW

Hoi Saewer,

Opnieuw opstarten al vaak geprobeerd. Ik zal vanavond de nieuwe firmware erop zetten kijken of dat de situatie verbeterd (is dit hetzelfde als een herstel?)
    De Iphone blijft maar aangeven …. zoeken.. (linksboven) en dan na een hele tijd krijg ik de de GPRS verbinding, daar waar ik normaal 3G had.

iJohan: heb jij dezelfde problemen. Wat is er bij jou veranderd, heb je ook een nieuw toestel/ firmware upgrade gedaan?

gr
    Martijn

Bijdrager
    saewer

Firmwire upgrade is niet hetzelde als herstel want je behoudt al je instellingen, programma’s enz je zal echt een herstel moeten proberen.

Bijdrager
    Huibregt

Wellicht ten overvloede:
    Staat 3G niet toevallig UIT ?

Bijdrager
    SantaCLW

Huibregt : Ja die staat natuurlijk aan! Helaas zie ik nooit meer 3 G en voor de rest alleen maar GPRS of Zoeken….
    Ik zal de Iphone nog een keer updaten en dan herstellen. Daarnaast zal ik hem vergelijken met de Iphone van mn buurman.

Bijdrager
    iJohan

Ik heb het met 3 iPhones getest op een rijtje en allemaal zijn ze minder goed in ontvangst geworden:(

Bijdrager
    fredengel

SantaCLW en iJohan,

ik heb precies hetzelfde. Ook nieuw toestel gekregen na scheurtjes en sindsdien geen 3g ontvangst meer. Terug gegaan naar t-mobile en tot twee maal toe laten opsturen ter reparatie. Telkens geen problemen geconstateerd. Bij terugkomst echter had mijn iPhone na een paar uur weer geen 3g ontvangst.

Hebben jullie al een oplossing gevonden?

Al geprobeerd: 3g aan en uit zetten, herstellen software en netwerk, firmware upgrade, alle programma’s eraf, ter reparatie terug gestuurd.

Bijdrager
    iJohan

nee helaas ook nog niet:(

Bijdrager
    fredengel

wanneer je een klacht stuurt via de t-mobile site, krijg je in ieder geval een maand abonnementsgeld terug…maar geen oplossing.

Bijdrager
    iJohan

Check hier loopt ook een draadje, ik neem aan dat ik hem mag plaatsen…

http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=6844

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.