13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Rw1

Geen night shift op Mac mini late 2014

Ik heb net mac os 10.12.4 geïnstalleerd, maar night shift is nergens te vinden. Herstarten helpt ook niet.

Bijdrager
    Rw1

Moderator
    Night

How to enable Night Shift for Mac and how it works on macOS 10.12.4 [Video]

Nightshift werkt niet op aangesloten displays, zoals TV’s of beamers.

Bijdrager
    Rw1

Vreemd. Op mijn de mini van mijn ouders werkt het wel met een aangesloten beeldscherm…

Bijdrager
    Shmoo

Bij mij werkt het ook gewoon op een externe LG monitor, mogelijk heb jij een TV en geen monitor aangesloten?

Moderator
    Night

Wellicht wordt de betreffende monitor niet ondersteund. wel vreemd. Kun je de kabel eens uit de Samsung halen en dan herstarten en dan inpluggen?

Bijdrager
    Shmoo

Misschien is het de manier van aansluiten? HDMI heb ik gekozen.

Bijdrager
    Rw1

Mijn beeldscherm is zeker geen tv. Hij is al HDMI aangesloten. Ik zat juist zo te wachten op night shift voor mac.

Bijdrager
    computer space

Dan gebruik je toch gewoon flux. Is precies hetzelfde.
    Werking is gewoon gebaseerd op LUT videokaart, en werkt overal op.

Bijdrager
    iMac Lover

Op mijn Mac Mini late 2012 samen met mijn 23 inch Philips beeldscherm werkt het ook.
    Misschien moet je in de app-store bij aankopen nog eens je besturing systeem downloadenen installeren
    Kijk eens bij Apple op hun communitie side

Bijdrager
    Rw1

Het is al geïnstalleerd, want het staat in die lijst waar staat: afgelopen 30 dagen geüpdatet. Ik kan het dus noet opnieuw installeren. Mogelijk word mijn beeldscherm noet ondersteund? Samsung:wink:

Bijdrager
    iMac Lover

#Rw1 Dit is beeldscherm onafhankelijk. De video kaart in je Mac Mini bepaald hoe de kleuren worden aangestuurd.

Bijdrager
    iMac Lover

af en toe gaat er wat mis met het uploaden van een afbeelding

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.