16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    timmiex

Geen nieuwe iPod touch in september?

Er komen steeds meer geruchten dat er geen nieuwe iPod touch zou komen in september. Dit omdat er geen nieuwe versie ipod touch is gevonden in de beta’s van iOS 5 en wel van een nieuwe iphone en zelfs iPad. ik vind dit persoonlijk heel raar en jammer. ik heb nu namelijk een iPod touch 2g en was van plan een nieuwe te kopen in september als die dan uitkomt. ook vind ik het heel raar als er geen nieuwe iPod touch is omdat het toch wel de meest verkochte iPod ooit is. en er een grote markt voor is vooral voor kinderen het vervangt vooral de Nintendo DS, en voor mensen die een iPhone abonnement gewoon te duur vinden (zoals ik) en er dan een goedkope telefoon bij nemen. Wat denken jullie? Komt er in september een nieuwe ipod touch of alleen een nieuwe iPhone?

Bijdrager
    Dustin24

Ik denk dat niet dat er voor 2012 een nieuwe iTouch komt, omdat Apple nu nog druk is met Lion en IOS5. Bovendien in IOS 5 zitten zoveel nieuwe features dat het nog niet veel zin heeft om een nieuwe iPod Touch te maken.

Bijdrager
    FloorvN

ik denk dat de nieuwe iPhone en nieuwe iPod touch worden gelanceerd in September met IOS5 !
    Ik weet het wel cker..

Bijdrager
    Oulad
    FloorvN op 18 juni 2011

ik denk dat de nieuwe iPhone en nieuwe iPod touch worden gelanceerd in September met IOS5 !

Ik weet het wel cker..

We zullen zien, ik hoop het

Bijdrager
    IBram15

Ik denk dat er een nieuwe iPhone komt in september, en later dit jaar een iTouch, maar dan alleen een A5 processor en niet meer veranderingen… Daarom hebben ze nog geen prototype, ze hebben nog geen tijd gehad en het is geen grote update.

Bijdrager
    timmiex

Het is onzin dat ze het druk hebben, want er is natuurlijk gewoon een apart team voor de iPods. Ik hoop dat er een nieuwe komt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mij maakt het geen fuck uit nu 2 jaar een ipod touch gehad en mag nu een iPhone hebben.
    September een iPhone 4s/5 is cool ik wacht wel.

Bijdrager
    Dagaloni
    timmiex op 19 juni 2011

Het is onzin dat ze het druk hebben, want er is natuurlijk gewoon een apart team voor de iPods. Ik hoop dat er een nieuwe komt.

Dat is dus niet zo hè;) Ze werken allemaal aan verschillende projecten door elkaar heen. Dus een iPod-team is er niet. Er zullen wel een paar mensen standaard betrokken zijn bij het ontwikkelen van nieuwe iPods maar de rest werkt gewoon aan van alles en nog wat. Dus dan kan het wel dat ze het te druk hebben.

Bijdrager
    timmiex

er is weer hoop ipod 4.2 gevonden in iOS 5 beta:D

Bijdrager
    Melle

Even een schop geven aan dit topic.

Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe lichting iPods?
    Komen ze zoals gewoonlijk in september?

Wat is de toekomst van de classic? Zal deze verdwijnen?
    En komt er iets in de plaats?

Welke capaciteiten zou de nieuwe touch krijgen?
    Voor mij is 128 GB een absoluut minimum, maar ik wil toch geen classic…

er is eigelijk een vrij groot “gat” in de iPod lijn van apple…

Ik hoop op een een minimum touch met 64 GB, een midden model met 128 GB en een top model met 256 GB…

niet realistisch zeker?

:-)

Bijdrager
    Melle

blijkbaar niemand iets te zeggen over de iPods… of valt er niets te zeggen.

Mijn schoonouders willen overschakelen naar een muziekinstallatie gebaseerd op iPod.
    Niet veel vereisten hebben ze >

ze willen zowiezo een iPod (hebben ze veel goed over gelezen en apple zou een degelijk, gemakkelijk merk zijn…)

minimum 100 GB opslagruimte (ze hebben nu ongeveer 30 GB foto’s en een 350 cd’s die ze willen rippen)

ze willen dus al hun foto’s erop om deze ook op de iPod te kunnen bekijken.

Voor de rest geen functionaliteit nodig.

Classic is dus enige die zou volstaan, maar die heeft dan ook weer maar een klein schermpje naar hedendaagse normen…

Bijdrager
    Afroman
    Dagaloni op 22 juni 2011
    timmiex op 19 juni 2011

Dat is dus niet zo hè;) Ze werken allemaal aan verschillende projecten door elkaar heen. Dus een iPod-team is er niet. Er zullen wel een paar mensen standaard betrokken zijn bij het ontwikkelen van nieuwe iPods maar de rest werkt gewoon aan van alles en nog wat. Dus dan kan het wel dat ze het te druk hebben.

Echt wel, er is wel een speciaal iPod team. Net als een software-engineer team, iPhone team, iMac team etc etc. Zijn allemaal aparte vakken…

Bijdrager
    Melle

Het is en blijft wel heel erg stil rond de alles wat iPod heet. Mijn schoonouders beginnen te zagen: ze willen niet meer wachten… en ik kan ze eigelijk geen ongelijk geven.

maar deze maand zouden ze toch “moeten” komen? Of anders gezegd, het zou toch raar zijn, mochten er geen updates of nieuwe versies van alle iPods uitkomen?

goed, we zien wel.

Bijdrager
    timmiex

ik heb nu een iPod touch 2g en ik wil graag een nieuwe 5g graag met een groter scherm en ik wacht al zo lang:P

Het is zeer waarschijnlijk dat apple een event doet voor iPhone iPod touch samen en misschien iPod nano maar ik denk dat de shuffle weg gaat. ik hoop dat de iPhone en iPod touch allebei een groter scherm krijgen en de nano ook. waarschijnlijk komt er nu ook een witte iPod touch.

Bijdrager
    timmiex

slaat nergens op dat apple de iPod touch niet heeft vernieuwd waarom krijgt de iPod touch geen A5 chip ze zeggen dat hij 10x beter is voor graphics en games en dat is nou juist waar de ipod touch voor is. echt waardeloos vind ik dit, ik was echt van plan om de nieuwe touch te kopen en ik heb lang op dit moment gewacht…. komt er een witte en die hoef ik niet.

Bijdrager
    timmiex

haat aan de oude iPod touch ik wil een iPod touch met A5 chip! en een betere camera!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.