7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    cmug

Geen NED1 programma gegevens met Eye TV

Op mij EYE TV ontvanger krijg ik ook tegenwoordig de programma gegevens. Dit is makkelijk bij het programmeren van een film die je wilt opnemen. Wat ik niet snap is dat ik naast veel andere zenders wel NED2 en NED3 krijg maar niet NED1. Wie weet waar aan dit ligt?

Bijdrager
    Andre

kijk eens naar http://www.tvtv.nl

Ik heb zelf geen eyeTV, maar je schijnt het te kunnen programmeren vanaf het internet.
    Ik gebruik het om me een mail te sturen als ik een programma wil zien.

Andre

Bijdrager
    taco71

Interessante topic Ik ontvang op mn Eye TV geen discovery en daar is het me nu juist om te doen en ook Veronica valt er soms uit

Komt iemand dit ook bekend voor?

Gebruiker in Adam

Bijdrager
    cmug

Nog even voor de duidelijkheid: ontvangst is prima van alle kanalen (waaronder NED1/NED2/NED3). Maar het gaat om het ontbreken van de programma gegevens van NED1 in het programeerscherm van EYETV.
    De Website TVTV zijn gewoon alle gegevens te zien. Goede tip ga niet naar TVTV.nl maar naar TVTV.de . Op de duitse site heb je veel meer mogelijkheden en kun je b.v.een zoekmacro maken voor films op door jou gekozen kanalen op zowel NL, DE als EN zenders!

Bijdrager
    Buzz

Het nieuwe programmaoverzichtsscherm van EyeTV 2 ziet er leuk uit, maar het werkt inderdaad niet naar behoren voor de Nederlandse zenders. Nederland 2 heb ik op dit moment wel in het overzicht staan, maar bijv. Veronica niet. En soms ontbreken er nog veel meer zenders. Het lijkt wel aan het tijdstip te liggen ofzo.

Bijdrager
    1984

Waarschijnlijk toch instellen op TVTV.nl

Bijdrager
    cmug

Zolang ik eye tv heb heeft NED1 nooit programma gegevens laten zien. Maar nu vandaag verschijnt het opeens ??? Ik heb niks in de instelingen veranderd! Vraag mij niet hoe het kan, maar het is wel opgelost.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.