8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietervanos

Geen mogelijkheid tot bekijken inbox

Sinds kort wanneer ik via msn op het envelopje klik om naar mijn inbox ga kom ik op de hotmail aanmeld pagina. Wanneer ik hier probeer aan te melden lukt dit keer op keer niet. Ik kan alleen nog maar via Firefox naar mijn hotmail inbox.
    En het ligt ook niet aan die instelling waar je mee instelt dat er steeds naar je wachtwoord word gevraagd wanneer je iets gerelateerd aan hotmail wil doen.

Bijdrager
    arjan901

inderdaad daar heb ik ook last van erg irritant

Bijdrager
    minijob

Ik kan gewoon als je naar http://www.hotmail.nl gaat inloggen, en nu ik heb gezegd wachtwoord onthouden gaat hji vanzelf naar mijn inbox….

Maar jij hebt net een Mac?
    En je gebruikt zeker microsoft messenger..?
    Moet je ook een keer Adium of aMSN gebruiken.

Bijdrager
    arjan901

msn van microsoft is gewoon fijner

Bijdrager
    Pietervanos

Nee heb hem niet net, maar ik vind aMsn en Mercury echt troep. Computer tript er hard van en webcam lukt ook niet.

Bijdrager
    vic

via amsn doet ie het niet hoor

hotmail.com werkt ook niet in safari, hotmail.nl wel, gekke boel…!

Gast
    Anoniem

Ik gebruik ook messenger van MS en ik heb ook het zelfde probleem dat ik niet in mijn inbox kom maar wat ik heb gevonden was dat als je het debugger menu in safari activeert (via Onyx bijvoorbeeld) en in het submenu “user agent” MSIE 6.0 aanklikt en dan een nieuw safari venster opent en dan naar hotmail.nl/com gaat en inlogt dat het dan wel lukt. Je kunt helaas dan geen mailtjes verwijderen.[/url]

Bijdrager
    rvanheukelum

Dit probleem is er alleen met Safari; Camino en Firefox gaat wel door naar je Hotmail inbox.
    Iets nieuws van MS die weer ergens van afwijken …

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.