10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    M-Nomad

Geen MobileMe update?

Ik zat te wachten op een update voor MobileMe omdat er veel over gesproken werd en dat de verkoop van de retail pakketten was stop gezet.

Nu dit niet gebeurd is wil ik nog steeds graag een MobileMe account aanschaffen.

Staat er nog heel snel wat te gebeuren en hoe kan ik anders een MobileMe account aanschaffen? (Liggen ze nog bij de iFactors Rotterdam of Mediamarkt of zo?)

Is het een slecht plan nu een MobileMe account te kopen of zal het niet goedkoper worden of ander invloed hebben als er een update komt zoals een ander lidmaatschap termijn of prijs of iets dergelijks?

Bijdrager
    stavos

Je kunt via ebay een code aanschaffen. De korting die je daarbij kunt krijgen (soms zelfs 50%) maakt het een stuk dragelijker als er straks blijkt dat er dingen gratis worden of gaan veranderen.

Bijdrager
    kogel

je kan ook gewoon een mm bij apple kopen na het aanmelden voor een proefaccount. Wat is nu 8 euro per maand als je een paar duizend aan apple hardware koopt.

Idisk is niet mijn favoriet dus dat mag beter. Sync van contacten met de cloud is wel heel erg ok.

Bijdrager
    M-Nomad

Als ik een Proefaccount aanmaak is er dan een verschil met de betaalde Mobileme? (Minder functies, minder opslag, geen mogelijkheid tot het maken van paypal acccounts of iets derglijks?)

Bijdrager
    vanquish

nee, je hebt alle functies…… hij stopt alleen als je periode om is

Bijdrager
    dijkie
    vanquish op 02 maart 2011

nee, je hebt alle functies…… hij stopt alleen als je periode om is

Je moet het zelf stop zetten. Verder is het idd hetzelfde. Ik zou zelf echter voor ebay code’s gaan, heb ik zelf en vele andere prima ervaringen mee.

Bijdrager
    kogel

let bij ebay codes wel even op dat je een hele koopt. niet een deel van een pakket. Alleen een 20 gb of een heel familypakket.

De 5 gb pakketten zijn delen van een familypakket en dus gecontroleerd door iemand anders

Bijdrager
    Bas_H_Design

21e maybe MM update las ik ergens…

Bijdrager
    Sc-cal

Ik heb het event gemist, ik bekijk het straks na men werk! Maar voorlopig is er dus geen nieuws van een eventuele update???

Bijdrager
    iep

Ze hebben alleen de iPad2 en een paar iOS apps van Apple geïntroduceerd, meer niet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.