7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Michelp2

Geen mixes in Apple Music

Hoi iedereen,

Ik zie net het nieuwsbericht voorbij komen dat Apple een Chill Mix toe heeft gevoegd aan Apple Music.
    Als ik echter op mijn iPhone (en ook op iTunes) naar het ‘Voor Jou’ tabje ga, zie ik geen enkele mix. Niet de chill mix maar ook de anderen niet, die daar volgens mij zouden moeten staan.

Ik zie op het internet dat meer mensen hier last van hebben maar ik kon geen oplossing vinden.
    Heeft iemand enig idee?

Groeten,
    Michel

Bijdrager
    iquik

Ik zie “Mijn favorieten mix” en “Mijn nieuwe muziek mix. Aangezien ze nu stapsgewijs aan het uitrollen zijn, zal er wel snel wat bijkomen. Ik denk dat je even geduld moet hebben.

Moderator
    Raymon Mens

Heb je bij de ingebruikname van je account wel favoriete genres en artiesten geselecteerd? Probeer dat eens opnieuw te doen. Op de Mac via je profiel in het ‘Voor jou’ tabblad en dan ‘Kies artiesten voor jou’

Bijdrager
    Michelp2

Bedankt voor jullie reacties! Ja ik heb in het begin artiesten geselecteerd, door middel van die bolletjes. En net weer. Nog steeds geen Mixes. Ik begrijp dat de nieuwe Chill Mix nog uitgerold moet worden, maar Ik zie geen enkele mix, dus ook de al bestaande niet…:(

Bijdrager
    Neowip

post eens een screenshot van wat je dan wel ziet? Maakt het wat makkelijker om te helpen

Bijdrager
    Michelp2

Misschien inderdaad wel handig. Dit is wat ik zie op mijn iPhone. Is hetzelfde op mn iPad en iTunes op de Mac
    Boven dat ‘onlangs afgespeeld’ zouden dus die Mixes moeten staan geloof ik

Bijdrager
    Michelp2

Het gekke is dat ik sinds kort wel een ‘Mijn nieuwe Muziek Mix’ zie staan!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.