5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    keyboardboy

Geen melding gemiste oproep als iPhone uitgeschakeld is

Hallo,

Ik heb even een vraagje. Vandaag is mijn telefoon uitgevallen doordat mijn batterij uitviel (dat gebeurt helaas wel vaker), maar ik ben toen een aantal keer gebeld door verschillende personen. Ik heb hier echter geen melding van gekregen toen mijn iPhone weer aan de lader lag. Dit is mij wel vaker gebeurd, en aangezien ik wel graag wil weten of ik iemand terug moet bellen vroeg ik mij af of hier een oplossing voor is.

Bedankt alvast!

Bijdrager
    tinus_omt

Dat kan alleen je provider. Vodafone heeft bijvoorbeeld een optie om een SMS te ontvangen als je een oproep hebt gehad terwijl je telefoon uitstond of geen dekking had (‘Gemiste oproep service’).

Bijdrager
    keyboardboy

Oké, maar het is dus normaal dat hij niet weergegeven wordt in je “recent” tabblad? Ik heb overigens T-Mobile, en heb die service uitgezet omdat hij ook een sms verstuurde als mijn telefoon wél aanstond, en ik hierdoor dus regelmatig dubbele meldingen kreeg.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Dat is bij elke telefoon zo. Je toestel kan onmogelijk weten dat er een oproep is geweest als die uitstaat (of geen service heeft).

Bijdrager
    jf
    keyboardboy op 21 mei 2012

Ik heb overigens T-Mobile, en heb die service uitgezet omdat hij ook een sms verstuurde als mijn telefoon wél aanstond, en ik hierdoor dus regelmatig dubbele meldingen kreeg.

Dat is bij Vodafone ook zo, je provider kan ook niet zien dat je telefoon wel aanstaat…;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.