10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Peet56

Geen mail verificatie Apple ID

Vandaag iOS 5 geinstalleerd op de ipad van mijn vrouw. Een apple ID aangemaakt voor haar en er zou haar op haar mailadres een mail gestuurd worden voor verificatie van de Apple ID. Geen mail ontvangen.
    Haar Apple ID is dezelfde als haar mailadres.
    Via appstore geprobeerd geeft hij aan uw Apple id is niet geverifieerd. emailverificatie is verzonden naar haar emailadres stuur email verificatie opnieuw weer geen mail.
    Waar gaat dit fout?
    Las ergens iets over aangeven dat je hoofd-email zelfde is als je Apple ID ? Geen idee hoe of wat
    Wie helpt?

Bijdrager
    Beech

Zit de mail in je spambox ?

Bijdrager
    Peet56

Nee alle mappen nagelopen las op iculture dat mensen soms dag later 5 mails kregen….

Bijdrager
    Beech

En hier nog een mogelijke oplossing:

Finally figured it out!!! HERE IS THE SOLUTION: add “appleid@id.apple.com” to your mail contacts! It worked for me (gmail acct) instantly!

Bijdrager
    Beech

Blijft de mail op de server staan of wordt deze direkt gedownload naar haar computer ?

Bijdrager
    Peet56

Was even in de tuin bezig Ga ff aan de slag met je eerste oplossingsmogelijkheid

Bijdrager
    Peet56

Het is een hotmail account en blijft op server staan.
    De eerste mogelijkheid had ik reeds geprobeerd

Bijdrager
    Peet56

Ik heb ook @id.apple.com">appleid@id.apple.com aan contactpersonen toegevoegd wat ook nog niet het gewenste effect heeft. Misschien even tot morgen wachten en komt de mail alsnog binnen…

Bijdrager
    Peet56

De mails lopen nu binnen. Iculture had dus gelijk bedankt voor je inzet!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.