8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Nicks

Geen mail ontvangen bij Het Net?

Hoi allen,

zijn er onder jullie ook klanten bij Het Net die opeens geen mail meer kunnen ontvangen? Ik dacht dat misschien de pop-server was gewijzigd, maar dat is niet zo. Het lukt me niet op m’n G4 en ook niet op m’n iBook en niet met Entourage en niet met Mail. Mijn andere e-mail accounts doen het nog prima….

?

Bijdrager
    Ce

Moet een storing geweest zijn. Kon de afgelopen uren ook geen mail ontvangen. Inmiddels draait alles weer normaal.

Bijdrager
    Joffry

Klopt; was er zowat de hele dag uit. Maar nu werkt het weer.

Bijdrager
    SM-R2

Ja heb ik ook weleens dat HetNet er soms er gewoon uitligt. Ach ja gelukkig doet wel het Internet gewoon :).

Bijdrager
    Nicks

Bij mij lukt het niet vanaf maandag, das al bijna een week….

Bijdrager
    Roland53

Da’s te lang om normaal te zijn. Ik heb ook wel eens problemen met Het Net, maar zolang… Controleer je instellingen want meestal ‘openbaart’ het zich als een ‘inlogprobleem’. Wat mij de laatste kker geholpen heeft: ga naar hetnet.nl en verander daar je wachtwoord. Doe dast vervolgens ook in je voorkeuren in mail en zie: opgelost. Lullig dat het moet, maar ja…

Bijdrager
    Togassa

Controleer de instellingen van mail via de menu optie Window — Connection Doctor, of Window — Activity Viewer.
    Weet je ook meteen er daadwerkelijk mis is.

Bijdrager
    Joffry

Controleer bij de hulpprogramma’s > sleutelhangertoegang ook even de wachtwoorden en pas ze zonodig aan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.