14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager

Geen keynote in januari?

Heeft iemand al wat gehoord over een mogelijke keynote in januari? Ik bedoel, het is toch min of meer een traditie en ik heb eigenlijk nog helemaal geen geruchten gehoord over een mogelijke keynote. De mbp’s zijn toch al erg lang niet meer geüpdatet en van de iPad zijn inmiddels veel geruchten over een mogelijke opvolger. Ook een mogelijke iWork 11 is er niet (mocht die überhaupt komen). Lijkt mij toch voldoende keynote materiaal?

Bijdrager
    Xserve

Sinds vorig jaar houdt Apple geen keynote meer in januari.

Moderator
    Mac Daddy

Volgens mij inmiddels al 2 jaar niet meer.

Moderator
    Poezenbeest

Volgens mij houden ze geen keynote meer op de WWDC, of MacWorld, een van de drie, maar hebben ze in januari altijd wel een presentatie gehouden, vorig jaar was in januari de introductie van de iPad…

Bijdrager

@zerk: volgens mij ook, dat is ook de reden waarom ik het eigenlijk ook nu weer verwachtte maar het blijft zo stil…

Moderator
    Poezenbeest

Precies… aan de andere kant is de CES ook vroeg dit jaar en willen ze daar even buiten blijven meen ik…

Bijdrager
    MouseMighty

Pff iPad werd aangekondigd op 27 januari 2010. Het is nu 6 januari. Wie zegt dat Apple niet volgende week de uitnodigingen voor een event verstuurd?

Bijdrager
    Macosxachist

En wie zegt dat Apple niet gewoon een event in februari gaat houden?

Bijdrager
    BluePad

Sinds 2 jaar wordt er geen Keynote meer gehouden zoals altijd, ik denk zelf dat er in maart weer een Keynote plaats vind.

Misschien over de iPhone 5?

Bijdrager
    daanclasener

Ik denk dat er in februari 2011 een keynote komt, omdat ik net
    Een app moest updaten, bij de update informatie stond:

Bijdrager
    Dagaloni

Wat stond daar?

Ik denk btw dat ze gaan praten over iOS 5, als er al een keynote komt.

Bijdrager
    daanclasener

Ow heb ik het er niet onder gezet… Ik ga mezelf slaan denk ik.
    Het was een update van ihandy alarmklok pro, en stond bij update
    informatie dat het na de update compitabel was met iOS 4.3

Bijdrager
    eroplos

Voor een iOS update hoeft er echt geen keynote gehouden te worden;)
    Ik denk dat februari weer een rustige Apple maand gaat worden.
    Ik zet mijn geld in op een event in maart waar iOS 5 wordt gepreviewed (net als voorgaande jaren) en daar ook de nieuwe iPad wordt gereleased met een shipping-date ergens in april (een jaar na de eerste iPad).
    Wellicht dat we deze maand nog een kleine hard- of software update zullen zien, maar iig geen nieuwe MacBooks of iMacs vanwege problemen bij intel [bron].
    Misschien eindelijk een nieuwe Final Cut Pro deze maand??

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.