30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 64)
  • Q:

Bijdrager
    Pasav

geen iWork ’07 of iLife ’07

Begrijp me niet verkeerd, de iPhone lijkt me geweldig en ik wil er zeker een hebben.
    Maar toch vind ik 2 producten in twee uur en maar eigenlijk 15 minuten voor Apple TV erg magertjes.
    Wat nou iLife ’07 en iWork ’07 niets … erg jammer
    En de Top Secret functies van LEopard … Ook niets ..
    Gaat Apple nu dan toch zich meer richten op de Ipd/Iphone ipv de computer .. Lijkt me toch van niet …

Al met al leuke hardware maar ik misde de software ….

Wat jullie .. ?

Bijdrager
    @iMen

Tja, ik dacht ook al: geen Leopard? Geen iLife? Geen iWork?
    Ik vind die iPhone prachtig, maar voor mij mist er ook iets, alsof het morgen nog verder moet gaan… :|

Bijdrager
    kim1973

Ben het helemaal met je eens. Vind het eerlijk gezegd ook wat magertjes, maar goed waarschijnlijk is niemand ooit helemaal tevreden.

Had inderdaad gehoopt (en gedacht) dat er een update van de Mac Pro, Ilife ’07 etc. Hebben nu eigenlijk alleen de IPhone die pas Q4 2007 naar Europa komt en zeker niet goedkoop is met een 2 jarig abonnement.

Jammer, had er meer van verwacht.

Bijdrager
    VeRCEttY

Helemaal mee eens. Maar wellicht in april (of al eerder) komt er echt wel een nieuw iLife pakket. Ik denk dat de release van Leopard voorgaat.

Maar dit voor een keynote is wat magertjes.

Kennelijk slaat het gadgetisme weer toe.. :wink:

Bijdrager
    J.

same here, ik had ook vele meer verwacht, wat zijn we nu met een gsm die te overprijst is en enkel beschikbaar is in usa? Sjeez.. Als dit een keynote was, chance dat ik er niet voor thuis gebleven ben dan ze. Jawadde…

Bijdrager
    Ben271185

En de druk van de aandeelhouders! Of misschien hadden ze absoluut niets anders.

Bijdrager
    Pasav
    ”kim1973″

Ben het helemaal met je eens. Vind het eerlijk gezegd ook wat magertjes, maar goed waarschijnlijk is niemand ooit helemaal tevreden.

Had inderdaad gehoopt (en gedacht) dat er een update van de Mac Pro, Ilife ’07 etc. Hebben nu eigenlijk alleen de IPhone die pas Q4 2007 naar Europa komt en zeker niet goedkoop is met een 2 jarig abonnement.

Jammer, had er meer van verwacht.

In amerika werken de abo’s anders .. Er stond duidelijk incl 2 jarig abo .. Hoe het hier gaat worden is nog de vraag … ?

En ik dacht dat EDGE het zelfde was als hier UMTS G3 .. Weet iemand dit .. anders missen we toch best wel een belangrijke functie ….

Bijdrager
    iFreaky

“Macworld”

Right. Ze konden het beter gadgetworld noemen.

Leuk hoor die iPhone en Apple Tv.
    Maar Leopard was nog het meest wat ik van Apple verwachtte.

Er kwam niks met een Mac in voor. Alleen maar gadgets. :roll:

Bijdrager
    Shannon

Ik hoop dat Apple niet teveel op M$ gaat lijken op dit gebied, de iPhone is voorlopig alleen nog voor VS.. Azie moet egt lang wachten (2008), tegen die tijd heeft Samsung of LG ook wel zo een modelletje.
    Lijkt net zoals de Zune..

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe airport extreme nog de beste update is aangezien wij de Iphone nog lang niet kunnen gebruiken.

De :apple: tv is oke, maar wat ik niet snap is het volgende: Het ondersteund 720p resolutie.
    Moet je nu je tv elke keer omzetten, van 1080p naar 720p om dat appleTV te kunnen kijken.
    En, hoe kom je aan films op dat formaat?? Rippen van dvd’s en dan in iTunes zetten??
    Of kun je die nu via de store kopen?
    Vat dat niet echt.. snapt iemand het wel.. leg uit :wink:

Ik denk dat het niet lang zal duren voordat de volgende speech van Jobs moet komen.
    Ik denk niet dat iLife en iWork stilletjes zal worden geupdate.

Bijdrager
    Skip

Apple gooit het blijkbaar over een andere boeg en maakt je een paar maanden voor introductie lekker met nwe gadgets. De Apple TV was al aangekondigd en de iPhone laat nog maanden op zich wachten voor Europa.
    De Apple TV heeft teveel beperkingen samen met iTunes dus die zal ik zeker niet kopen zoalng ik mijn eigen films niet kan afspelen of importeren in iTunes. Dat de iPhone nog even duurt geeft niet want ik heb net een nieuwe 8) en nu kunnen ze hem in de VS mooi testen en voor Europa een tweede generatie introduceren

Bijdrager
    iStevie
    ”Pasav”

En ik dacht dat EDGE het zelfde was als hier UMTS G3 .. Weet iemand dit .. anders missen we toch best wel een belangrijke functie ….

Ik dacht wel dat de meeste operators EDGE ondersteunen in Belgie/Nederland/Europa

Bijdrager
    /dev/enschede

Apple gaat er vanuit dat de iPhone de derde poot onder het succes gaat worden, naast de Mac en de iPod.

De iPhone moet de komende jaren een flinke cashcow gaan worden, maar daarvoor zal het ding nog moeten groeien in de markt. Ik verwacht eenzelfde groei als de iPod: daar zijn we na 6 jaar ook bij de vijfde generatie aanbeland en is er een segmentatie in een instap-, een massa- en een topmodel.

De telefoonmarkt is een vechtmarkt, je moet heel grote volumes maken om winst te genereren. Veel meer dan dat de MP3-markt dat in 2001 was. Daarentegen is de markt voor mobiele telefoons wel veel groter. Ik vind het een interessante stap die Apple maakt; een gewaagde sprong. Leuk.

Bijdrager
    svdf

er blijft natuurlijk altijd een kans bestaan dat er nog een onaangekondingde “one more thing” komt. Heeft apple wel vaker gedaan. Een paar dagen na de daadwerkelijke keynote.

Wie weet!

Overigens vind ik die iphone wel erg mooi! Kan niet wachten totdat ik hem voor het eerst in mijn handen kan houden! Ik ben erg benieuwd hoe hij daadwerkelijk werkt!

Bijdrager
    @iMen

Oke, ik snap al julie gejammer over gadgets endergelijke… Maar bekijk het ook is van de positieve kant. Over een maand hebben we weer pret omdat de store off is, omdat er opeens naar 07 wordt geupdate, en Leopard, misschien wel een heel event zoals bij die iPods?
    Wees tevreden met wat je heb gekregen, en je weet, iLife, iWork, Leopard komen toch wel:)

Bijdrager
    Buzz

Ja, bij Apple gaan ze vanaf nu de produktie van nieuwe Macs afbouwen en ze stoppen met de ontwikkeling van nieuwe Mac software!

Nee, rustig maar. Er is geen enkele reden om je op te winden. Het is allemaal een kwestie van marketing.

Als Apple een nieuwe iPod en een pocket-computer en een telefoon uitbrengt dan is dat gewoon groot nieuws. Daarom gebruiken ze daarvoor 80% van de MacWorld Keynote. De pers zal er minstens een week of twee voor nodig hebben om er alles over te zeggen wat er over te zeggen valt. Als ze vandaag ook nog allerlei andere dingen hadden laten zien dan was dat in de pers ondergesneeuwd geraakt.

Als deze storm straks weer een beetje gekalmeerd is dan komen er natuurlijk ook weer andere nieuwe produkten uit Cupertion. Leopard is natuurlijk al aangekondigd. Misschien slaan ze wat betreft iWork en iLife een jaartje over, of komen deze ook nog gewoon later in het jaar. Hoe dan ook, met de iLife en iWork van vorig jaar valt nog prima te werken. En ongetwijfeld volgen er dit jaar van elk type Mac nog een of meerdere updates, net als alle voorgaande jaren.

Bijdrager
    eurokid

Best wel bagger dat er niks nieuws is wat betreft Leopard en iLife 07. Heb zojuist me iMac maar gewoon besteld. Zul je net zien dat over paar maanden alles uitkomt en ik flink geld mag neerleggen :?. En ik zit eerlijk gezegd ook niet echt te wachten op dat hele Apple TV want ik kijk al m’n films e.d. toch wel gewoon op me computer beeldscherm. En wat die iPhone betreft, Tsja ik heb al iPod 60 gig en m’n huidige telefoon doet prima waar ie voor gemaakt is :wink:. Maarja het is niet anders. Volgende keer beter:P

Bijdrager
    /dev/enschede
    ”iPodd”
    ”Pasav”

Ik dacht wel dat de meeste operators EDGE ondersteunen in Belgie/Nederland/Europa

EDGE is een (opgevoerde) data carrier over het GSM netwerk. De opgevoerde data carrier op UMTS heet HSDPA.

Bijdrager
    Buzz
    ”eurokid”

Best wel bagger dat er niks nieuws is wat betreft Leopard en iLife 07. Heb zojuist me iMac maar gewoon besteld. Zul je net zien dat over paar maanden alles uitkomt en ik flink geld mag neerleggen :?.

Je weet toch hopelijk wel dat je geen geld hoeft neer te leggen als je dat niet zou willen?

Trouwens, de iPhone komt in de VS ook pas in Juni uit, dus zoveel zullen we in Europa niet achterlopen. Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een opvolger van de iPod-met-grote-hardeschijf met zo’n groot touchscreen komt. En of daar dan ook WiFi in zal zitten. Niet alleen de smartphones van andere merken, maar ook de bestaande iPods zien er met deze aankondiging opeens een stuk minder ‘smart’ uit.

Bijdrager
    @iMen
    ”eurokid”

Best wel bagger dat er niks nieuws is wat betreft Leopard en iLife 07. Heb zojuist me iMac maar gewoon besteld. Zul je net zien dat over paar maanden alles uitkomt en ik flink geld mag neerleggen :?. En ik zit eerlijk gezegd ook niet echt te wachten op dat hele Apple TV………….

Dat je dan mag gaan betalen? Dat weet je toch? Dan moet je straks toch niet gek op kijken als je voor nieuwe software moet betalen? En dan nog, wie verplicht jou om de nieuwste software te kopen?

En misschien zit jij niet te wachten op dat ”hele” apple tv gebeuren, maar misschien anderen wel, anderen zitten misschien wel niet te wachten op een iPod…

Bijdrager
    janvanes

Volgens Wikipedia is dat EDGE een soort voorganger van UMTS – dat klinkt dus al een beetje achterhaald (want langzamer). “Een voordelig alternatief voor UMTS”, zegt men ook wel. In Nederland schijnt Telfort het te ondersteunen, sinds anderhalf jaar of zo.

Bijdrager
    sam8

Als toekomstige switcher was dit mijn eerste bewust meegemaakte en naar uitgekeken MacWorld en eerlijk gezegd was ik ook een beetje teleurgesteld..
    Net omdat ik binnenkort wil overstappen, had ik toch graag een aantal dingen (zoals iLife’O7 en mijn stoutste droom was Leopard) aangekondigd gezien. Zeker na het lezen van allerlei speculaties hier op het forum. De Standaard kopt met “Apple geeft fans wat ze willen” maar hier twijfel ik sterk aan. Uiteraard zullen er mensen zijn die eindeloos hebben uitgekeken naar die iPhone, maar ik denk dat er minstens evenveel uitgekeken hebben naar aanpassingen van en nieuwe dingen voor Mac.
    Ik snap wat Buzz_D zegt, dat het vooral om marketing en reclame gaat, maar ik denk dat Apple toch wel heel wat mensen teleurgesteld heeft.
    Ik was heel de tijd aan het wachten tot “One more thing” kwam, maar helaas…

Bijdrager
    icecream

Zeker jammer dat ze niks van Leopard hebben laten zien. Mischien komt er wel in maart / april wel een special event.

Bijdrager
    eurokid
    ”sam8″

Als toekomstige switcher was dit mijn eerste bewust meegemaakte en naar uitgekeken MacWorld en eerlijk gezegd was ik ook een beetje teleurgesteld..
    Net omdat ik binnenkort wil overstappen, had ik toch graag een aantal dingen (zoals iLife’O7 en mijn stoutste droom was Leopard) aangekondigd gezien. Zeker na het lezen van allerlei speculaties hier op het forum. De Standaard kopt met “Apple geeft fans wat ze willen” maar hier twijfel ik sterk aan. Uiteraard zullen er mensen zijn die eindeloos hebben uitgekeken naar die iPhone, maar ik denk dat er minstens evenveel uitgekeken hebben naar aanpassingen van en nieuwe dingen voor Mac.
    Ik snap wat Buzz_D zegt, dat het vooral om marketing en reclame gaat, maar ik denk dat Apple toch wel heel wat mensen teleurgesteld heeft.
    Ik was heel de tijd aan het wachten tot “One more thing” kwam, maar helaas…

Dat was inderdaad ook een beetje mijn punt. Ik switch nu naar mac voor studio gebruik en aangezien het een toch een grote investering vind ik het jammer dat die nieuwe software nog niet uit is.

@: Buzz_D: Ja dat weet ik, daarom zei ik ook mag:P

@ iMen: Heb je gelijk in maar (correct me if i’m wrong) ik denk dat er een grotere groep is die liever Leopard en/of iLife 07 hadden zien langskomen. Dus ben daarom beetje teleurgesteld:wink:

Bijdrager
    IMAC24

Ja, ik weet nog goed dat veel mensen zeiden: koop nu nog geen hardware voor dit event, want leopard, i work/life 2007 komt vort zo uit en dan krijg je spijt of moet je flink in de buidel tasten voor die extra software. Nou niet dus, alleen maar die i-phone en tv. Veel mensen hebben gewacht en toch viel het wat tegen, we hadden wat meer verwacht. Aan de ene kant ben ik best blij dat ik nu gelukkig me imac nu 2 dagen heb en niet heb gewacht, want dit keer was wachten echt niet de moeite waard :wink:

Bijdrager
    TurkishDelight

wanneer is de volgende Apple event/keynote gepland?

Bijdrager
    icecream

Zou het niet weten maar mischien wachten ze wel nadat Vista is gereleased. Want Vista heeft al veel gestolen van Mac OS X 10.

Bijdrager
    Burp

Ach weet je veel waarom leopard niet werd geshowed, misschien is het gewoon nog niet stabiel genoeg en willen ze eerst wat verder werken voor het klaar is voor het grote publiek. Je wilt natuurlijk geen bill gates taferelen met hij doet het niet. Maar ook ik was enigzins teleurgesteld, had hier twee maanden naar uitgekeken en heb voor m’n gevoel niets gemist. :cry:

Een nieuwe mac mini of nieuwe beeldschermen. :innocent:

Bijdrager
    Burp
    ”icecream”

Zou het niet weten maar mischien wachten ze wel nadat Vista is gereleased. Want Vista heeft al veel gestolen van Mac OS X 10.

Vista is al onderweg naar de consumenten, ze hebben nu al teveel moeten laten vallen om die datum te halen:-)

Bijdrager
    Nikita

Was het al iemand opgevallen dat er ook een nieuwe Airport Extreme is uitgebracht? Lijkt wel wat op die Apple TV, qua formaat. Ondersteund ook de Wi-Fi N standaard etc. en heeft 3 ethernet poorten en de USB poort is (eindelijk) ook geschikt voor meer dan alleen een printer!! :D

Bijdrager
    Brimme

misschien krijgen we later deze week meer te horen over leopard of ilife, kan nog de hele week.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.