-
Q:
Geen iWeb en iDVD, iLife bij Apple kopen?
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe MBP gekocht, waar ik heel blij mee ben, maar er is geen iWeb of iDVD voorgeïnstalleerd.
Nu heb ik ff op internet zitten zoeken, en heb ook iWeb en iDVD als update gevonden. Die installeren natuurlijk niet, ze zeggen dat hij nog niet geïnstalleerd is.
Als ik het echt wil hebben, moet ik iLife bij de Apple Store kopen. Maar ik vraag me af: geeft hij dan niet dezelfde foutmelding? Ik wil namelijk geen €50,- verspillen.Vandaag de dag wordt een Mac geleverd met een uitgekleed iLife-pakket: géén iWeb en geen iDVD.
Uitgekleed is misschien niet helemaal het juiste woord. Apple is met de laatste update van iLife gestopt met het ontwikkelen van iWeb en iDVD, vandaar dat het op oudere Mac’s nog wel aanwezig is, maar op nieuwere niet. Truc is nog aan een oude DVD van iLife te komen, want op de nieuwere (of in de App-store) zijn ze (iWeb en iDVD) niet meer aanwezig.
OK, bedankt voor jullie reacties!
Ik zal iLife bij de volgende release kopen (dat duurt nog wel ff, maar ik kan best wachten:sarcastic:).Ter info:
Mijn MBP is mijn eerste Mac, ik ben helaas een Windows user geweest, en ik heb ‘m in de online Apple Store gekocht.
En als iemand weet of er een dvd brand functie in iMovie zit, ben ik tevreden.2eSteve op 10 januari 2012En als iemand weet of er een dvd brand functie in iMovie zit, ben ik tevreden.
Er is geen mogelijkheid om een VIDEO_TS map rechtsreeks aan te maken vanuit iMovie.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.