6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    brouw139

geen isight op op externe 24inch led Cinema Display

Ha,

in het verleden kon ik de sight camera op mijn externe 24 inch cinema display gebruiken.
    met de komst van mojave (denk ik) kan ik nergens in de macOS apps die de camera gebruiken de externe camera in de display vinden!

vroeger zat er in de settings van imessage/facetime/photobooth/quicktime een tab om een camera te selecteren.

hoe krijg ik nu de camera van mijn externe scherm weer terug?
    (ik heb getest op 2 verschillende machines in verschillende users)

ik ben benieuwd!

overigens: van harte met het nieuwe jaar!!

Groet!

Moderator
    Night

Dit lost je probleem niet op?

https://support.apple.com/kb/DL966?locale=en_US

Bijdrager
    brouw139

Je zou denknen van wel… zo proberen! (Wel raar dat die firmware dan niet standaard in een 2018 mac mini xit…)

Ik ga kijken, dank je

J.

Bijdrager
    brouw139

deze update is niet vereist voor uw systeem..

helaasss…..

Bijdrager
    Shmoo

Wat als je Apple Systeemoverzicht opent (Links boven Apple logo) –> beeldscherm zie je dan wel staan dat iSight herkent wordt bij beeldschermen?

Of wat te denken van Systeemvoorkeuren > Privacy > Camera

Bijdrager
    Buzz

Op oude Apple Displays is de camera een USB apparaat. Bij systeemoverzicht zou deze dan ook onder USB moeten staan.

Ik had met mijn nieuwe Mac mini (2018) problemen met een Apple 27” LED Cinema Display, o.a. met helderheid instellen en soms met opstarten geen beeld. De problemen gingen weg toen ik de USB kabel van de display direct op de Mac mini aansloot in plaats van via een hub en/of USB verlengkabel, en na een SMC reset. Mocht je er een hub of zoiets tussen hebben dan zou je dus ook zo’n directe aansluiting eens kunnen proberen. Daarna eventueel ook die firmware update nog eens proberen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.