12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    criccric

geen iPhoto meer na installatie Yosemite

Hallo

Hoe kan ik aan de laatste versie van iPhoto komen ? na de installatie van Yosemite is iPhoto niet meer beschikbaar, ik moet een nieuwer versie hebben (ik beb nu 10.9.3) maar die is niet meer te krijgen op AppleStore en nergens anders… Wat doe ik nu ?
    Alvast bedankt voor de tips ..

Bijdrager
    gipsman

Terugzetten vanuit backup. Als je die had tenminste. Je hebt wellicht toch een backup van je foto’s ?
    Recente update van Yosemite heeft de nieuwe Photos app. Na een clean install zit iPhoto er niet meer in, denk ik.

Bijdrager
    Niels

Staat hij niet onder de tab aankopen in de App Store?

Bijdrager
    criccric

Ik heb wel de foto’s van iPhoto in Photos… het probleem is dat ik iPhoto zelf niet kan openen omdat het niet de laatste versie is (9.6.1). Dat is de vraag.. is het mogelijk ergens die update 9.6.1 te downloaden of niet ? ik vind dit anders allemaal wel waardeloos.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  criccric.

Bijdrager
    Niels

Vreemd, kennelijk wordt de update dan niet meer geleverd. Misschien dat je even contact op kunt nemen met  support, ik weet zeker dat ze het update bestand wel aan je kunnen mailen ofzo.

Bijdrager
    criccric

ik zal proberen .. dank je voor de tip maar dit is toch vreemd dat die update nergens meer te vinden is

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  criccric.

Bijdrager
    Niels

Ik ben nu iPhoto aan het uploaden naar mijn iCloud drive, dat duurt nog wel even (en ik weet niet zeker of het daarna werkt). Als je even een PM stuurt met je e-mail adres dan deel ik de link.

N.b. Je kun je reactie bewerken als je op het pijltje bij je avatar drukt en kiest voor bewerken, dan hoef je niet iedere keer een nieuwe reactie te schrijven als je een typefout maakt:)

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  Niels.

Bijdrager
    Floris

Staat iPhoto niet in je aankopen?
     → App Store → Aankopen en dan even scrollen

Ik zit wel nog op 10.9.5

Bijdrager
    criccric

het is niet meer beschikbaar in AppleStore

Bijdrager
    Col

Wanneer je naar Aankopen gaat zie je dat iPhoto niet meer terug te halen is, dit in tegenstelling tot Aperture.

Bijdrager
    criccric

Nee die is er niet meer dus je kunt iPhoto ook niet meer met Yosemite gebruiken als je de update naar 9.61 niet hebt en die is nergens meer te vinden.

Bijdrager
    KarelWillem

9.6.1.: ……………..

This email is an automated notification from Dropbox that your Public links have been temporarily suspended for generating excessive traffic.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  KarelWillem.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.