9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rotrax

geen iphone maar welke telefoon dan wel?

Ik heb voor mijn werk een kpn abonnement en kan dit niet veranderen. (werkt ook prima). nu kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken en wil graag een telefoon met toetsenbord, die prima synct met mijn imac.

met name de ical en adresboek vindt ik erg belangrijk, mail wat minder. verder maak ik gebruik van mobile me. kan dit ook syncen met andere telefoons dan een iphone (via wifi dan, want een internet abbo, gaat niet gebeuren)

heeft iemand een idee. ik zag de nokia e71 staan is dat wat? ik heb een aantal erg slechte ervaringen met windows mobile (traag als dikke :sealed: dus dat heeft niet mijn voorkeur.

Bijdrager
    diotav

Zolang het toestel beschikt over Symbian kan je syncen met de Mac.

Bijdrager
    Rolf

Ik heb een oude iPhone (met KPN) en een E71. Had de iPhone ooit meegenomen uit de VS als ubergadget, maar sinds de E71 (toch een van de toppers als het gaat om zware business phones) ben ik de iPhone pas ECHT gaan waarderen als tefefoon die gewoon alles doet wat ie moet doen, en dan ook nog es op een makkelijke intuitieve manier. Ik mis bijna de 3G en GPS niet eens (daarvoor kan ik de Nokia wel gebruiken).

Met andere woorden. Waarom geen iPhone ? Indien echt niet mogelijk of niet wenselijk dan is E71 echt een topper met alles erop en eraan (inclusief gratis – tot nu toe – Nokia push email. werkt perfect)

Oja – niet onbelangrijk. De E71 synct perfect met de Mac

Bijdrager
    MacBoot

iPhone uit Belgiƫ:wink:
    verder synct het grootste deel van de Nokia en Sony Ericsson modellen met de Mac

Bijdrager
    peettomaat

:D dat is toevallig ik verkeer in dezelfe situatie en ik ga waarschijnlijk voor de nokia e75

Bijdrager
    iDecide

Misschien is een Sony Ericsson Xperia X1 iets voor je? Voor sommige telefoons heeft Sony Ericsson een iSync plug-in gemaakt. Anderzijds heb je The Missing Sync (betaalde software) nodig, aangezien je nu nog een toestel kan uitkiezen zou ik inderdaad een uitzoeken die zonder omwegen goed kan syncen.

Bijdrager
    rotrax

kan de e71 ook met meerdere agenda’s omgaan? dat vindt ik nu echt super op mijn touch. ik heb er namelijk 4.

Bijdrager
    binaries4me

Mijn ervaring met sony Ericsson zijn erg goed. Ik heb nu de w880i. Ik heb push mail (Gmail) en zelf een opera browser er op gezet is gewoon te downloaden. er zit 2 gb geheugen op voor mp3 en foto en video meuk. me agenda/adresboek synct doormiddel van isync.
    Dus kan eigenlijk alle nodige basis dingen met me sony Ericsson.

Me volgende wordt wel een iphone die in juni/juli uitkomt.

Bijdrager
    bassw

ik wacht op de palm pre om dat direct mijn iphone te vervangen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.