11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Winterpeen

Geen internet op bootcamp windows 7

Ik heb sinds kort windows 7 via bootcamp op mijn macbook pro 13 inch waarop mountain lion draait.
    Als ik windows 7 opstart en ik internet in wil stellen staat er dat er geen netwerkhardware is te vinden.
    En als ik de drivers via mijn iMac op een usb stick zet staat er dat ik die drivers niet kan installeren.

Hoe lost ik dit op

mvg

Bijdrager
    Yggdrasil

Je zult de Windows 7 Boot Camp drivers moeten downloaden vanaf het internet. De grijze dvd’s bij je iMac zijn niet geschikt voor jouw MacBook Pro.

Bijdrager
    nickybbb

Ik kreeg dit ook niet aan de praat op mijn iMac, moet opgegeven na een lange tijd.

Bijdrager
    Winterpeen

Moet ik dan gewoon die drivers downloaden op mijn iMac en ze dan op een USB zetten.
    Aangezien m’n macbook geen internet heeft:P

Inactief
    Anoniem

Is die usb-stick FAT32 geformatteerd?

Bijdrager
    i_yell0wi7

volgens mij als je de drivers op je iMac download download ie de iMac bootcamp drivers en niet de macbook driver’s. dat was bij mij het geval ik kreeg toen namelijk een error ongeveer zo: dit model wordt niet ondersteund

Bijdrager
    Stez

Wat je nodig hebt is de ”BroadcomNetworkAdapterWin7_64.exe”
    Ik heb m’n even in een publieke Dropbox geplaatst, hoef je het enkel nog op een USB stickje te zetten.

Bijdrager
    Winterpeen

Oke bedankt het is gelukt.
    Waar ergens kan ik alle drivers downloaden zodat ik niet weer voor verassingen komt te staan.

Bijdrager
    Stirf

Bij de bakker om de hoek?

Wie maakt bootcamp?
    Wie maakt je mooie machientje?

Bijdrager
    Winterpeen

Bedankt voor je uiterst behulpzame antwoord.

Slotje

Bijdrager
    Stirf

Doen we hier niet aan, maar het is een goed gebruik om in de titel “opgelost” te zetten. Natuurlijk wel nadat je de oplossing hebt vermeld.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.